• trollslända 1

Lekar för 9,5 månaders?

Hej,
    jag skulle behöva lite tips på lekar man kan leka med en 9,5 månaders. Eller underhållningstips överlag för 9,5 månaders kille.
    Han/jag börjar ledsna på det gamla vanliga, eller rättare sagt han kräver underhållning mer a tiden nu mot vad han gjorde förut då han liksom var ok med att hänga med mig oh vad jag gjorde. Nu vill han gärna ha total uppmärksamhet HELA dagen. Det orkar jag faktiskt inte med även om jag är hemma på föräldraledighet.
    Tips någon?

• Svar på tråden Lekar för 9,5 månaders?
  • Hercules

min tjej leker i kökslådorna, med slevar och lite sånt och när ho tröttnat på en låda så öppnar jag grytskåpet där det inte heller finns något farligt,
    annars så tycker hon sin gåvagn och en gåbil som speler nallepuh låtar är roliga

• trollslända 1

Puffar! Ingen fler som har lite tips?

• 08Mars

Min dotter älskar då jag jagar henne runt en fotölj. Hon börjar krypa, jag säger nu kommer jag o tar dig, hon kryper fort som bara den o stannar lagon till jag "flyger över henne" och överröser henne med pussar. Haon älskar det och kiknar av skratt. Slutar plötsligt o börjar krypa ifrån, stannar o tittar över axlen som om"kommer du" då jag säger "nu kommer jag" börjar hon krypa fort igen.

Hon älskar även att krypa bakom o leka "titt ut". Sedan skojar vi o försöker lura varandra genom att gömma oss då den andra kryper runt hörnan och sedan skoja fram o tillbaka. Svårt o beskriva.

Hon älskar "finger ramsor"

Svar på tråden Lekar för 9,5 månaders?