Du som har gjort utredning i Skellefteå. Är du nöjd med det bemötande du fick?
Motivera gärna!
Motivera gärna!
maritmedm; det är samma surgubbe (enligt hemsidan) :P
Jaha det är H.L som jag har träffat och det var på KK. Enligt hemsidan då var han chefsläkare där men han kanske har förflyttats (har då för mig att jag läste det någonstans *förvirrad*) Hur som helt är han puckad!
Hello!
Jag kan tala om att jag klagade på bemötandet från KK i ske-å för en överläkare på KK i Umeå.. Hon skulle ta sig ett snack med dem.. för så fick de inte hålla på.. tyckte hon.. :)
LadyG: Bra jobbat!!
Blomster: Du också!
Vi gjorde en utredning förra året.
Vi fick ta proverna här och allt såg bra ut.
Inget fel på mina ägglossningar eller mannens spermier. Förutom att jag var tjock då.
Sen ville de på skeå att vi skulle komma upp och "prata mera" och att jag skulle göra en gynundersökning.
Men jag tyckte att prata kunde vi göra på telefonen och gyn undersökning kan de väl göra i Umeå.
Men nej , det gick inte.
Så då sa jag att vi försöker själv ett tag till och att vi skulle höra av oss.
Så vi är ofrivilligtbarnlösa.
Statistiken i den här omröstningen såg inte så bra ut för teamet i skellefteå. Är det någon som gjort utredning där nyligen och vet om bemötandet förbättrats?
puffar i en gammal tråd
Hej. Var på vul för att utreda pco ( vilket jag var säker på att jag hade då jag har alla symptom på det förutom övervikt) h.l sa att de är de inte för du är ju normalviktig, men jag gör ett vul ändå på dig. Tji fick han då båda äggstockar är fulla i blåsor. Prover skickade och väntar nu på svar. Fick ni pergotime direkt eller va ni tvungna att vänta och anmäla er till barnlöshetsmottagningen först?
Han sa inget mer än så och jag orkade inte fråga om det. Många ja känner,bor dock inte i detta län,har fått så fort de varit på vul å konstaterat att de har pco.
Han kändes nonchalant och typ less på sitt jobb.. Önskar de kunde skaffa en privatklinik här med. För ja orkar inte åka till Umeå..
Kanske för att vården för ofrivilligt barnlösa här är sämst i Sverige.