Livet som ung mamma = ganska jobbig
Hejsan på er!
Är det ingen, som tycker det är jobbigt att vara ung mamma då?
Jag tycker det.. emmelanåt.. jaa.. fast ganska ofta nu.. mm..allt är väl typ jobbigt då typ.. önskar väl mer eller mindre då, att man hade väntat med det där med barn då.. mm..
visste inte att det skulle va så här jobbigt, anade väl.. men visste ju inte att det skulle va såhär jobbigt.. näää.. men såklart värt det.. joodå.. såklart att jag älskar
dem.. dem är allt för mej, dem små liven ju.. <3 vet inte vad jag skulle göra utan dem!! men jag tycker det är jäääätte jobbigt ibland då.. mm.. å vill då och då ifrån gå ansvaret som förälder.. men det går ju inte.. förtillfället ja.. men annars inte ju..
det är ju ett livslångt ansvar, absolut!!! Men kan man inte ibland få tycka att det är jobbigt ju.. mm.. Känner mej som dem där"UNGA MAMMORNA"(14-18) som inte visste eller hade någon aning om hur det var att bli mamma.. med förväntningar å sånt då.. mm.. jag är 24,snart 25.. jag vet.. men jag visste inte innerbörden hur det var att få barn.. kanske inte va redo för det, jag vet.. men det är lätt att va efterklok, när man står med facot i hand.. INTE!
Nån som känner samma då?
Är ute för efter förståelse, framför allt..
Kram från en som inte mår så bra..
ps. som tur va.. så får jag väldigt mycket peppning/stöttning och hjälp, av min SNÄLLA familj =) jupps.. vet inte vad jag skulle ta mej till utan dem.. framför allt ett stort tack till min mamma och min man... Ni har en extra stor plats i mitt hjärta, vet ni väl hoppas det iaf.. <3