flytta tillbaka till Sverige eller inte?
Jag bor i Australien med min Aus sambo och vara tva barn som ar 2 ar och 4 manader. Vi har sagt i flera ar att vi vill flytta tillbaka till Sverige innan varan aldsta ska borja skolan osv. for tillfallet ar vi hemma i sverige pa besok, vi har varit har 2 manader och har en kvar och det har varit jatteskont att vara "hemma". Vi pratar om att kanske flytta tillbaka detta ar, men samtidigt kanner jag mig valdigt delad vad galler flytten. All min familj ar hemma i Sverige vilket ar framsta anledningen till at vi vill flytta tillbaka. Sen kanner vi att skolorna ar battre i sverige och skyddsnatet ocksa, men anda kanner jag radsla over att flytta tillbaka... jag har bott borta i over 8 ar! Vara liv skulle andras drastiskt, det ar helt enkelt ett helt annat satt att leva har, och aven om jag nu trivs nar jag ar har pa "semester" i tre manader sa, tank om jag angrar beslutet att lamna australien. Nar vi val flyttat blir det inte till att flytta tillbaka till Australien igen, det ar alldeles for mycket jobb inblandat med en flytt kanner jag. nagon har som har flyttat tillbaka till Sverige igen, hur kande ni iom flytten osv?