• Anonym (mee)

Min lesbiske vän älskar mig vad gör man...

Är så totalt förvirrad. Jag har nu känt denna vän i ca 1 år och vi har verkligen kul ihop. Kan vara så avslappand med henne och verkligen vara mig själv. Vi kan prata om allt. Men senaste månaden så har vi varit ute på krogen mycket och vi jobbar ihop på samma jobb. Hon är 18 år äldre än mig och vi kommer verkligen bra överens. Men nu senaste veckan så har hon börjat stöta på mig och skicka massor av sms. Hon vet att jag har min sambo och dotter. Vill verkligen inte såra denna fantastiska människa samt arb.kamrat! Vi pratade om tjejsex för ungefär 2 månader sedan och jag berättade att jag haft det för henne då hon frågade samt att det var lite alkohol inblandat. Visst måste erkänna att det är helt FANTASTISKT att känna en kvinnas kropp. Men inget jag tänker på nu faktiskt! Inatt så var vi ute och hon berättade att hon älskar mig och att hon vill ha sex med mig! Jag känner att man tar avståndet för att nu inte såra henne men hur ska man göra?!?!?!? känner mig så jävla dum och blåögd.... tycker om henne så jäkla mycket!

• Svar på tråden Min lesbiske vän älskar mig vad gör man...
  • Chivasreal

Bäst är å säga som det är du tycker om henne som en jättefin kompis men du har familj å därför vill inget mer. Jag tycker man ska säga det rätt ut så fort som möjligt annars kanske hon tror annat å det blir svårare för dig.

Svar på tråden Min lesbiske vän älskar mig vad gör man...