Måste skriva av mig innan jag spricker!!
Nu har hon somnat äntligen..
Min 8 månaders dotetr har antagligen tänder påväg.. Hon har bajsat 11-12 gånger på lite emr än ett dygn. Jag har bytt blöja 2 ggr i natt och det har tagit minst 1 timam att somna henne efter varje bytning.
Hon har inte sovit mycket alls vilket ahr reslterat i en enorm övertrötthet för henne. Hon har vart så enormt krävande hela dagen..
Nu har jag försökt att somna henen i 2 timmar innan jag lyckades. Hon har inte gråt speciellt mycket men hon vänder sig till magen eller ställer sig upp och skriker argt.. Jag har nog lagt henne ner minst 30ggr!! Jag höll på att börja gråta utav sömnbrist och orkeslöshet.
jag skulel storstäda hemma idag (det behövs). Men nu va jag tvungen att sätta mig och skriva av mig..
Min dotetr har alltid haft väldigt hett temperament och vilja.. Men detta tar priset. Vilken kamp det senaste dynet har vart. men jag vann.. Hon va väll helt färdig.
Min sambo skulle jobba extra idag så vi kunde fått oss en liten extra slant. men det går ju inte nu.. Han får åka hem klockan 16.00 som vanligt ist.
Tack för att jag fick lätta på hjärtat!
P.s Vill tillägga att jag älskar min dotter mer än allt på denna jord(till er som kommer med onödiga komentarer)D.s