Tips på nån bra barnfilm till treåring??
Stora lilla killen har hög feber och därför tänkte vi hyra en film till honom. Men vilken film kan passa allra bäst till en liten treåring, gärna spännande, typ bamse i trollskogen.
Stora lilla killen har hög feber och därför tänkte vi hyra en film till honom. Men vilken film kan passa allra bäst till en liten treåring, gärna spännande, typ bamse i trollskogen.
Pippi Långstrump är en hit här hemma och Disneys Bilar är ochså en favorit.
Min 2 årige kille är helt galen i disneys Bilar, ett bra val =)
Lilla kycklingen tyckte min fyraåring var hysteriskt rolig, fast lite läskig när de jagas av utomjordingarna, så kanske behöver sällskap.
Bee movie var också rolig och bra.
Då kanske det blir disneys bilar.
Kajsa älskar Eeeeemil. Musses klubbhus tycker hon oxå om.
Hej! jag skulle rekommendera barbapappa och hela hans familj.
Hej! jag skulle rekommendera barbapappa och hela hans familj.
Min son (blir 3 år i mars) ÄLSKAR Pippi Långstrump!!
Rorri och Charlie & Lola och Little Einsteins är en favorit här hemma
Pippi och Sjörövarskatten är min systersons favorit. Och Nicke Nyfiken (helst Nicke bygger båtar) :D Har sett dessa två filmer MÅNGA gånger under vår semesterresa haha
Frågade sonen nu och den enda han vill hyra är pippi på rymmen, SUCK han har sett den filmen säkert tjugo ggr, känns som det är dags att köpa den istället
Nalle Puh filmerna är rätt "snälla", vår dotter är iaf väldigt känslig för grymma inslag då hon lever sig totalt in i filmerna...
Fam kaos, Här finns den på biblioteket att låna.
Hitta nemo är rätt gullig
Pippi är en hit hos vår dotter som blir 3 i mars
Mumin?
Min treåriga tjej ÄLSKAR SvampBob!!!
Bullerbyn är favorit hos vår 2½-åring. Den är kanske inte så spännande, men mysig!