Erfarenhet av att jobba med MLM
Finns det ngn här som jobbar med MLM arbeta hemifrån??
Går det att tjäna pengar på det?
Finns det ngn här som jobbar med MLM arbeta hemifrån??
Går det att tjäna pengar på det?
gräver ska de stå inte kräver
Jobbar som nätverkare och slutade jobba traditionellt helt sen 4 år tillbaka och lever gott på mitt nätverkande och bättre och bättre blir det eftersom många nätverk bygger på volymen man skapar tillsammans med sitt team och världen är stor man behöver alltså inte bara nätverka i Sverige med en global värld där vi alla mer eller mindre är connectade med varandra.
Kan hålla med om att traditionellt nätverkande före internet var lite som att gå till kyrkan och det lever nog kvar i liten skala och det var aldrig något för mig iheller. De få ggr jag gick på något sådant event av nyfikenhet kände jag alltid att det inte var något för mig. Men idag kan jag glädjeligen gå på event för jag vet att jag har hela världen som arbetsfält.
Nu kan man jobba on-line med flera företag samtidigt och med olika inriktningar det är modernt nätverkande som jag kallar det men träffar fortfarande stofiler som tror man kan bara jobba med ett nätveksförerag åt gången vilket är helt fel som sagt. Världen är stor med miljarder människor som har olika behov.
Det är fantastiskt i sig att man kan tjäna mycket pengar men det mest fantastiska är friheten det ger tycker jag. Jag kan ?jobba? ifrån var jag vill i världen på min smartphone, padda eller laptop så länge jag är uppkopplad.
Som avslutning vill jag bara säga att alla nätverkar på ett eller annat sätt och när ni går till era traditionella jobb så är ni bara en kugge i ett nätverk och ni är bara värda något så länge ni producerar men samtidigt med väldigt begränsad frihet för ni sitter fast i hamsterhjulet, de flesta av er livet ut.
//Lifeonastick