• scrapparlotta

Vad lyssnar era 4 -5 åringar på?

Vad gillar era 4 - 5 åringar för musik? Tänkte jag skulle fixa ihop en liten skiva till min tjej som hon kan ha och lyssna på i sitt rum.....

• Svar på tråden Vad lyssnar era 4 -5 åringar på?
  • Xara

Absolut ingenting, min 5,5-åring är och har de senaste åren varit totalt ointresserad av musik över huvud taget. I bilen lyssnar han på sago-CD's.

• scrapparlotta

vampyria2 skrev 2009-02-08 16:40:54 följande:

Molly Sanden och Benjamin Whalgren
    Ja dom är kanske nåt till henne...Tack

Xara: Tråkigt att han inte lyssnar på nåt....men det kommer väl
  • SkönaGG

Just nu föredrar hon bolibompaskivan, fast hon lyssnar bara på det i bilen. Är vi hemma är det min dator som spelar och då är det radio(starfm)

A 2004 & B 2006 & C 2007
  • Severus

Mina pojkar gillar bl. a Absolute Music skivorna, Takida, Depeche Mode, techno etc
    Man kan inte åka bil med dem utan musik....

Pojkarna är födda -03 och -04
    Köpte Absolute Kidz  till den äldre av dem i julklapp. Mycket uppskattat. Han sjunger gärna med, och det stör mig inte eftersom han har öra för det, dvs inga falska toner

Våga Vägra Östrogen
  • Majsan70

Min 5 åring lyssnar på Ozzy Osbourne, UDO, Jazon Mraz, Dauhtry, och musiken från High school musical. Smurfhits gillar hon oxå.

• Kalle Karls mamma

Byggare bob
    Alfons åberg

Man ska inte va så jävla rädd för att drunkna så man inte ser land i sikte....
  • Söderböna

Pluttan lyssnar på sina fiolskivor mest, men också på:
    - Majas Alfabetssånger
    - Stor musik för små öron
    - Min skattkammarskivorna
    - De Playground skivor vi har från Putumayo.

• scrapparlotta

Oj!! Gillar dom sån musik...Som Ozzy?? Wow vad häftigt....Ska testa lite sån musik Jag själv tokgillar ju Takida och Volbeat....Vore kul om hon började gilla sånt åxå, fast jag är tveksam

Absolute Kidz är ju en bra ide
    Bolibompaskivan....den har jag missat, vad är det på den tro? Ska kolla upp detta

Tack!!

• Majsan70

scrapparlotta skrev 2009-02-08 16:48:44 följande:

Oj!! Gillar dom sån musik...Som Ozzy?? Wow vad häftigt....Ska testa lite sån musik Jag själv tokgillar ju Takida och Volbeat....Vore kul om hon började gilla sånt åxå, fast jag är tveksam Absolute Kidz är ju en bra ide Bolibompaskivan....den har jag missat, vad är det på den tro? Ska kolla upp detta Tack!!
    Man måste börja i tid för att indoktrinera dem ordentligt.
    Här ingår även Iron Maiden, Takida, Metallica, Volbeat m.fl.

Det är ju det enda jag lyssnar på så då blir det ju ofta så att det går igen hos barnen. Min stora dotter undantaget då som är mer poppig. Men hon är på rätt väg nu som lyssnar på Ozzy och Volbeat även hon. *stolt*
Svar på tråden Vad lyssnar era 4 -5 åringar på?