Vad lyssnar era 4 -5 åringar på?
Vad gillar era 4 - 5 åringar för musik? Tänkte jag skulle fixa ihop en liten skiva till min tjej som hon kan ha och lyssna på i sitt rum.....
Vad gillar era 4 - 5 åringar för musik? Tänkte jag skulle fixa ihop en liten skiva till min tjej som hon kan ha och lyssna på i sitt rum.....
Absolut ingenting, min 5,5-åring är och har de senaste åren varit totalt ointresserad av musik över huvud taget. I bilen lyssnar han på sago-CD's.
Molly Sanden och Benjamin Whalgren
vampyria2 skrev 2009-02-08 16:40:54 följande:
Just nu föredrar hon bolibompaskivan, fast hon lyssnar bara på det i bilen. Är vi hemma är det min dator som spelar och då är det radio(starfm)
Mina pojkar gillar bl. a Absolute Music skivorna, Takida, Depeche Mode, techno etc
Man kan inte åka bil med dem utan musik....
Pojkarna är födda -03 och -04
Köpte Absolute Kidz till den äldre av dem i julklapp. Mycket uppskattat. Han sjunger gärna med, och det stör mig inte eftersom han har öra för det, dvs inga falska toner
Min 5 åring lyssnar på Ozzy Osbourne, UDO, Jazon Mraz, Dauhtry, och musiken från High school musical. Smurfhits gillar hon oxå.
Byggare bob
Alfons åberg
Pluttan lyssnar på sina fiolskivor mest, men också på:
- Majas Alfabetssånger
- Stor musik för små öron
- Min skattkammarskivorna
- De Playground skivor vi har från Putumayo.
Oj!! Gillar dom sån musik...Som Ozzy?? Wow vad häftigt....Ska testa lite sån musik Jag själv tokgillar ju Takida och Volbeat....Vore kul om hon började gilla sånt åxå, fast jag är tveksam
Absolute Kidz är ju en bra ide
Bolibompaskivan....den har jag missat, vad är det på den tro? Ska kolla upp detta
Tack!!
scrapparlotta skrev 2009-02-08 16:48:44 följande: