• B Rus

Ge mej tips på leksaker till 11-månaders!

Jag måste uppgradera Tims leklåda, vad ska jag lägga i den?

~ Stolt mamma till Tim 080321~
  • Svar på tråden Ge mej tips på leksaker till 11-månaders!
  • Mar79ia

Ja, det vill jag också veta.. :)
    Är mest mysdjur och skallror i lådan just nu, tror Oscar behöver mer utvecklande leksaker som är rätt för hans ålder.
    Även om han gärna leker med kastrullerna i skåpet eller sitter och bläddrar i en tidning.. *ler*

• Litchi

Hej!
    Min dotter är snart åtta månader, men hon gillar "popup" leksaken med djur. Fischer price har en sköldpadda med klossar som man ska lägga i skalet, sen av samma märke har hon tre "spannar" (med en tillhörande groda som sätts på toppen) som man kan sätta i varandra eller stapla på varandra och så den tredje saken är tre klossar i olika färger som har olika funktioner, trycka på så att olika hjul snurrar och lyfta på luckor osv.
    Böcker med luckor och kännafunktioner på brukar också gå hem.
    Det kanske kan vara något?

• B Rus

Tack för tipsen! Jag har köpt en sån där som man trär ringar på, men han förstod inte vad han skulle göra med den, likaså en sån där låda man ska stoppa ner formade klossar i rätt hål. Men det var iof för 1+...

~ Stolt mamma till Tim 080321~
  • pixerpie

Klossar och böcker tycker min dotter är roligast. Härma djur och dansa...

Vissa vad han ska göra med ringarna då om du inte testat, ta hans hand i din och sätt på ringarna. Applådera när han gör rätt!!

• Mårrran

Dottern har en nalle som hon älskar. Ska väl likna en hund. Sen kan man trycka på olika ställen, typ hand, fot osv och så sjunger den olika sånger, alfabetet, och sånt där

Freddan: En hipphoppare är en människa som hippar och hoppar
Svar på tråden Ge mej tips på leksaker till 11-månaders!