• Anonym (förvirrad)

är förvirrad..kanske till och med lite desperat

Ja jag är förvirrad. Jag har sambo väntar barn. Mitt förhållande är jätte bra det är toppen, men jag saknar...

Saknar en kvinnokropp, Hela jag skriker efter en annan kvinna. jag och min sambo har pratat om det som hastigast och han finner det väl ok, men inget vi disskuterat så.
    Varje dag tänker jag på det.

Vill hitta en tjej...där jag bor. Nån som accepterar mina levnadsförhållanden och att jag väntar barn.

Jag vet det låter kanske knäppt, men detta tär på mig.

Vad skall jag göra??...Bor i ett litet sammhälle i västra götaland...inte alls lätt

Eller skall jag bara bita ihop och låta detta tära på mig

• Svar på tråden är förvirrad..kanske till och med lite desperat
  • Disela

Berätta för din sambo hur du verkligen känner. Han kanske tycker att det är ok. Då är det väl bara ta tag i saken? Finns säkert massa tjejer som skulle "ställa upp". Finns väl någon sida för sexuella förbindelser där du kan söka? Tror det heter knullkontakt.se eller nåt. Annars finns det ju porrigt.se (om de inte lagt ner).Som FL, fast, ja, porrigt!

• Anonym

Det lät som jag skrivit det där...

Bor oxå i Västra Götaland..

• Anonym (förvirrad)

Skönt å höra att det inte bara är jag :)

bohuslän här

• Disela

Då så, nu har du ju hittat en brud TS Flört. Kör hårt och hoppas allt löser sig för dig. Annars om situationen blir ohållbar och du mår psykist dåligt tycker jag att du ska kontakta en psykolog eller liknande som kan hjälpa dig. Kolla på RFSUs hemsida, där kanske du kan ställa frågor?

• Anonym (här också)

Vet precis vad du menar!!! DEt är fruktansvärt! Jag har levt med min sambo i snart 10 år och hela de sista 15 åren har jag haft denna längtan efter en kvinna. Det har varit frustrerande och jobbigt, har pratat med min sambo och för honom är det ok att jag träffar en tjej...nu är det ju bara så att jag har gjort det! Världens finaste underbaraste kvinna och vi är jättebra vänner nu. Det ultimata livet alltså... MEN, jag har ändå dåligt samvete, jag längtar efter henne hela tiden och saknar hennes kropp. När jag har sex med min sambo tänker jag nästan bara på henne :( Jag är en hemsk människa jag vet, men jag kan bara inte sluta....

Du är inte ensam iaf!!!!

(vi har också barn kan ju tilläggas)

• Anonym (förvirrad)

Pratade med min sambo igår kväll han förstår mig och tycker det är helt ok. Han talade om att det är nått han inte kan ge mig, men han vill.
    Vet nu inte om jag vågar ta steget :)

• Anonym (här också)

Vad skönt! Modigt av dig att ta steget och berätta!!!!

• Anonym (förvirrad)

Ja det känndes skönt och nu vill jag inget hellre. det är nästan det ända som snurrar i mitt huvud

Svar på tråden är förvirrad..kanske till och med lite desperat