• JenoJimi

    Dagmamma på Värmdö?

    Min kompis söker nu med ljus och lykta efter en dagmamma på Värmdö då hon fått veta att köer till alla närliggande förskolor är jättelånga.

    Finns det kanske någon här inne som kan tipsa om en dagmamma i Evlinge/Hemmestatrakten?

    Tack på förhand =)

  • Svar på tråden Dagmamma på Värmdö?
  • vildros

    Hej, Vet ingen i Hemmesta men en i orminge (saltsjö-Boo) som är super, hade min son där innan han började på dagis (fanns ingen plats) hon heter Åsa Campbell

    lycka till

  • Angsj

    Började också kolla runt på dagmamma. Inget inom kommunen men det finns 2st på Djurö och en på Ingarö (Enligt Värmdö kommun). Skriv på facebook i någon värmdöbor grupp, då borde du få napp :)

  • JodiBabe

    Dagmammor tycker jag alltid verkar så konstiga. Vet fler där det förekommit diverse konstigheter (dagmamman negligerar barnen, dagmamman slår barnen, mannen till dagmamman pedofil). Hade inte satsat på dagmamma om jag var du.

  • MsFry

    Så här 14 år senare är nog frågan om dagmamma hyfsat inaktuell för den här trådstarten. Seriös fråga: HUR lyckas man ens gräva fram en så här gammal trådstart med ett enda tidigare svar?

Svar på tråden Dagmamma på Värmdö?