• Täbymamma

Hemma med 2åring i täby 09/10?

Hej!
    Jag kommer att vara hemma med vår nyfödde (väntas nu i feb/mars) och vår nu 20 månader gamle son (född juni 2007) from nu fram till nästa sommar (2010). Är det någon annan hemma här i närheten med barn i samma ålder som min son som vill hitta på lite barnvänliga aktiviteter tillsammans i veckorna under det kommande året?
    /Täbymamma

• Svar på tråden Hemma med 2åring i täby 09/10?
  • cirpen

Hej

Jag bor dock inte i Täby, men i Åkersberga (åt Täbyhållet). Jag kommer vara hemma med min 2-åring till januari 2010, ev längre.
    Just nu jobbar jag två dagar i veckan och har det lite körigt under veckorna. Men jag hittar gärna på nåt längre fram, när du har landat med alla nya rutiner med nykomlingen!

• Täbymamma
    Svar på #1
    Trevligt, hittar gärna på saker tillsammans. Jag skickar ett meddelande till dig så kan vi mailas :)
  • MariaWe

Jag bor i Österåker! Ganska nära! Har en son född okt 07 och väntar tillökning i sept. Kommer att vara hemma lääänge till! Så vi hittar gärna på något!

• Täbymamma
    Svar på #4
    Hej!
    Var inne på sidan men hittade inget nätverk. Forumet hade tyvärr ingen som sökte kontakter nu här i norrort. Synd en sida med potential som borde bli lite mer användartillvänd
    /täbymamma
  • cirpen

Precis, jag har också varit inne där förut..de hade inget nätverk i norrort då heller.

Täbymamma skrev 2009-02-25 19:41:43 följande:
    Svar på #4Hej!Var inne på sidan men hittade inget nätverk. Forumet hade tyvärr ingen som sökte kontakter nu här i norrort. Synd en sida med potential som borde bli lite mer användartillvänd /täbymamma
  • cirpen

MEN! Å andar sidan måste väl ngn börja med att skriva in sig, eller hur det nu går till?

cirpen skrev 2009-02-25 20:35:52 följande:
    Precis, jag har också varit inne där förut..de hade inget nätverk i norrort då heller.
Svar på tråden Hemma med 2åring i täby 09/10?