• Anonym (Ja tack!)

"misstag" vid sex med en kvinna första gng

Jag undrar ..finns det några klassiska misstag(om man kan säja så) som heterosexuella tjejer gör när dom har sitt första homosexuella möte.
    Ja alltså sånt som får homosexuella kvinnor att bara.."neej så gör man bara på porrfilm!!"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-18 23:14
    Jag menade inte att göra någon upprörd. Ville bara veta av ren nyfikenhet samt att jag a n t a g l i g e n snart kommer att få vara med min första kvinna.
    Så om ni inte har svar så svara inte men ni behöver inte göra er lustiga på min fråga.

• Svar på tråden "misstag" vid sex med en kvinna första gng
  • Anonym (Ja tack!)

..kanske inte finns några misstag..?

• Anonym

men det är väl ingen skillnad på såna misstag mot för när man har sex med motsatt kön...
    kan man inte så kan man inte vare sig det är en kvinna eller en man...

alla är vi olika så det jag gillar på mig själv finns ju ingen garanti för att en annan kvinna ska gilla...

jag har varit med om "porrfilmsmissar" i sängen men det har varit oberoende av kön...

• Anonym (Ja tack!)
    Svar på #2
    Ja jag har också varit med om sånna missar (porrfilmsmissar) men då har jag bara haft sex med motsatt kön. Därför undrar jag om dom missarna som man kanske gör som kvinna med kvinna.
  • Anonym (asra)

vad e det för porrfilms missar???

• Anonym (Ja tack!)

Nån annan? Eller är min fråga helt absurd och totalt oförstålig?

• Anonym (lesbisk)

Kanske mindre troligt att man som kvinna begår porrfilmsmissar på en annan kvinna eftersom kvinnor ofta vet vad som funkar och inte funkar bättre än en man. Kvinnor går inte lika lätt på porrfilmsmissarna som män alltså.

• Anonym (Viol)

hm...det enda jag kan komma på på rak arm är om man utan att fråga förutsätter att den andra tjejen gillar dildos och oralsex. Det kan hon mycket väl göra, men det finns flera som inte gillar det ena eller andra eller rent av båda.

• Anonym (okunnig)

förlåt en dum fråga OT men vad gör man som lesbiska om man inte gillar dildos eller oralsex?
    vad gör man då när man har sex?

• Anonym (lesbisk)

Använder händerna och kroppen!

• Anonym (Viol)

tack lesbisk för att jag slapp svara på den uppenbara frågan...

• Anonym (Viol)

eller nej, man klappar varandra på kinden såklart!

• Nyfiken gul
    Anonym (okunnig) skrev 2009-02-16 21:17:43 följande:
    förlåt en dum fråga OT men vad gör man som lesbiska om man inte gillar dildos eller oralsex?vad gör man då när man har sex?
    precis som heterosexuella gör.. använder händer och kropp....

alla - oavsett läggning - gillar inte dildos, analsex (gay) och oralsex....
    Victor född 10/6 - 2008- - vår älskade son!
  • Anonym (Ja tack!)
    Svar på #10
    Om det var så u p p e n b a r t hade nog inte frågan ställts...
    Det är ju vad jag menar..detta är då en "miss"...
    Antagligen frågar man för att man själv gillar det och man kanske inte hört talas om någon som inte gillar det.

Till okunnig- Jag hade frågat samma fråga som du.

Någon som har fler missar för oss okunniga.
  • Anonym (flata)

men tjejer har väl inte sex med varandra? de klappar katter, dricker te och läser dikter...

• Neko

En sak jag inte tycker man borde göra (typisk porrfilmslesbisk grej) är att sära på den andra tjejens ben och dra isär blygdläpparna och titta en massa, kanske peta litegrann... ^^;

Svar på tråden "misstag" vid sex med en kvinna första gng