18 års åldersskillnad och tjej!!
Ja vad ska man säga måste få prata av mig någonstans!
Jag har sedan 10 år tillbaka levt med min man och har en 3 årig dotter. Jag har aldrig varit dragen till kvinnor på det här sättet. Men för ca 1 månad sedan så började jag och en kvinna på jobbet att flirta (visste att hon var lesbisk) och det har utvecklats mycket kärlek in i bilden nu! jag verkligen avgudar den här kvinnan, hon är vacker, härlig och totalt fantastisk! Hon får mig att tappa andan i hennes närhet, när hon rör mig så stannar hjärtat nästan! Har nu lämnat min sambo och rört ordentligt om i familjegrytan och jag mår skit!! Den här kvinnan får mig att skratta, ha kul och jag mår så bra med henne. jag blir helt varm i hela kroppen med henne! berättade för min sambo igår att jag inte vill fortsätta vårat förhållande, men gör jag fel?
Känner att jag har emot mig hennes ålder, hon äör 44 och jag 27?!?!?!?!? är det fel???? sen är hon en kvinna men det myser jag med tanken på för hon är så genomgo så vill inte ha någon annan! men åldern får mig att tveka! Man säger ju att kärleken har inga gränser, men vart går gränsen!?
Vi har träffats framför min dotter (aldrig gjort ngt framför henne) och dom kommer överrens och har så mysigt ihop!
gud vad jag älskar den här kvinnan!!
men snälla hur ska jag resonera?