• Akacia

Minus på rd13 vid ET/FET, men sedan plus ?

Hej ni som lyckats plussa!
    Som rubriken antyder så var jag dum nog att tjuvtesta på rd13 och fick ett fett minus. Officiell testdag är dag 16 (18 dagar efter ÄP), men jag tycker att de flesta som plussar verkar göra det tidigt - från rd9 och framåt. Min fråga är alltså, finns det någon som testat minus så sent som rd13 men som ändå lyckats få plus några dagar senare?
    Hoppas, hoppas....
    Akacia
    (Jag räknar ET=rd1).

• Svar på tråden Minus på rd13 vid ET/FET, men sedan plus ?
  • bubblaren

Hej! Jag testade minus på rd 16 men sedan plus på min egentliga testdag två dagar senare. Men det har bara gått någon vecka ännu så jag vågar knappt tro på det - trots att jag nu testat fyra gånger. Hoppas du får det efterlängtade pluset på stickan!

• jennyz

Jag testade också minus på RD 16 (räknar ET som dag 0), har dessutom fått lite frytningar... Men testate plus idag Rd 19 på min officiella TD, vågar absolut inte tro det heller... (har bara gjort ett test men ett digitalt som visar GRAVID, går inte att missförstå...) Känns dock skönt att det går att bli gravid, även om det kanske är tidigt mf... Hoppas ni lyckas hela vägen!! 

Gravid eller 4:e IVF i april/maj 2009???
  • Akacia

Tack ni som svarat och Hhoppas att era graviditeter fortskrider planenligt!
    Jag testade minus igår på min officiella testdag och har även börjat blöda, så det är helt kört, tyvärr.

Svar på tråden Minus på rd13 vid ET/FET, men sedan plus ?