Nån som har ett v-smile?
Vad tycker ni om det, är era barn roade av det? Finns det pedagogiska spel till det där barnet kan lära sig om olika saker? Ungefär vilken ålder är det passande för?
Vad tycker ni om det, är era barn roade av det? Finns det pedagogiska spel till det där barnet kan lära sig om olika saker? Ungefär vilken ålder är det passande för?
köpte ett till min dotter med nalle phu spel. hon gillar de verkligen, just detta spel är från 3 år, sen tror jag de finns upp till 7 år. Det finns 9 spel vad jag vet att köpa till.
Vi har ett till min pojk, han fick den när han fyllde 3. Nalle puh här me o så köpte vi toystory i julklapp till honom men den var inte lika populär tyckte han.
Den är riktigt bra.
ja hon kan spela själv, väldigt enkelt så dom lär sig själv ganska så snart.Det finns fler spel i spelet, vissa bara för nöjet och vissa för att lära. Jag tycker att det är ett givande spel, som passar barn i den åldern väldigt bra. och just nalle puh brukar ju oxå vara poppis...
Dem kan spela helt själv. spelen går ut på lite olika beroende på vilket spel man köper.
nalle puh
den lilla sjöjungfrun
lejonkungen
tomas tåget
scooby doo
byggare bob
askungen
walle
toy story
cars
man lär sig allt från logiskt tänkande, matematik, problemlösing, bokstäver, siffror, lära sig känna igen.
det är tre års fabrikatsgaranti på detta spel så det är en rejäl grej.
meningen är som sagt att barnet skall lära sig på ett kul och uppmuntrande sätt.
det gör dem flesta. men om du går in i en br leksaker butik så kan du läsa på dem som är bakom kassan för där står exakt vad du lär dig på just det dem olika spelen . men det är lite olika avanserat i olika åldersgrupper 3-6 , 4-6 , 7-9
Köpte ett till min son i julklapp och fick med Nalle Puh och Cars
Nalle Puh spelet har olika spel ett där man ska hitta rätt form, vilken sork som har samma bild och ett där man fångar insekter. Rätt antal. Sen ett äventyrs spel där man fångar ballonger med siffror och färger.
Cars spelet har också olika spel. Ett där man sorterar i färger, ett där man ska sortera ut små och stora bokstäver, bil spel, fånga traktorer, m.m. Tykcker det är bra.
Men jag hittade ett data spel på ica faktiskt som är från 1 1/2 -3 år som jag tyckte var bra. Kalle Kunskap heter det. Lekstugan. Där fanns det målarbok, sångspel, hitta mamman, man kunde bilda ett band av växter och djur m.m. Det var så bra för man behöver inte kunna trycka på musen det räckte att man flyttade den till det spelet man ville spela. Man kan även använda tangenterna.