• Anonym (Glaaad!)

Första dejten med en tjej!

Jag har en date på onsdag, med en tjej!! :D Jag är så glad! Vi har tittat på varandra fram och tillbaka på krogen och flirtat och så. För ett drygt halvår sedan bytte vi nr och har skickat några sms fram och tillbaka sedan dess. Igår var jag ut på krogen och träffade henne igen. Hon är såååå fin!! Vi smsade en massa på väg hem från krogen och idag så pratade vi i telefon och bestämde att vi ska träffas på onsdag. Vi ska fika hemma hos mig. :D
    Det var så pirrigt att prata i telefon! Jag kände mig lite som en idiot, men det kanske hör till.
    Har ni några bra tips inför första dejten med en tjej?

• Svar på tråden Första dejten med en tjej!
  • Anonym (hej)

Ska ni fika? Jag hade bestämt träff på kvällen, lagat lite mat och tagit fram en vinflaska...det brukar hjälpa om man är nervös

• Anonym (lilla jag)

Låter underbart...men ni har ju redan "kommit en bit på väg" är övertygad om att det löser sig, var dig själv bara...
    Blir såååååååååååå avundsjuk, jag vill också :)

• Anonym (Glaaad!)

Vin går att ordna men, jag törs inte laga mat för jag kommer att vara så nervös så att jag inte kan äta. Jag tänkte köpa frukt, ballerinakakor (apelsin, men hjärtan på) och delicatobollar. Vi ska fika hos mig på kvällen. Jag tycker att fika eller promenad är bästa dejten.. för det är pratvänligt och bra :D
    Men.. jag vet ju inte alls vad hon har för avsikt med att träffa mig.. jag vet inte om hon är singel ens (det verkar ju finnas rätt många tjejer som har killar som mest är nyfikna på andra tjejer) hon har en dotter, och det kan ju betyda att det finns en sambo där i hennes liv också... Jag hoppas inte att det är så iaf! För jag är inte ute efter en enbart sexuell relation.

• Anonym (hej)

Men du är säker på att hon vet att du är intresserad? Det är inte så att hon bara tycker att hon har träffat en ny vän?

• Anonym (Glaaad!)

Det är jag säker på. Hon skriver väldigt fina, flirtiga sms...

• Anonym (hej)

Ok men då vet du att det är en date i alla fall Då har du inget att oroa dig för, va dig själv, hon gillar redan dig

• Anonym (Nyfiken)

TS....hur gick det ?

• Anonym (Gävleborgslän)

Är också nyfiken hur det gick!

Svar på tråden Första dejten med en tjej!