hej idag ska jag säga en sak jag kan inte gå pga foglossning nu ikväll, var så optimistisk när de ringde från ett jobb jag inte vart på på ett tag nu hunddagis en dagligverksamhet, där de utvecklingsstörda/begåvningshandikappade sköter om hundar som deras jobb och så är vi två personal som är där och stöttar dem.... i alla fall de är så att man är ute och går en hel del 3 timmar där på en dag... men jag tänkte de är bara bra för min foglossning att röra på mig... har försökt röra på mig en del för att träna upp men detta blev la för mkt sen att jag jobba sen eftermiddagsturen vilket menas att när alla brukare/hundskötare/utevcklingstörda va man vill kalla dem i detta samanhang, när de åkt hem i alla fall så är de storstäd, och då menar jag verkligen storstäd de är juh fullt me hår kan ni juh tänka er efter en dag, så man skurar och skurar och städar toaletter, och kök hela huset är ett helt vanligt hus som kommunen äger som man tar hand om...
och allt gick bra fram till jag satte mig när jag städat klart och skulle vila mig innan sista hundägaren kom för att hämta sin hund... då sa de bara pang när jag skulle resa mig igen, jag klara inte av att resa mig var som helt låst... satte mig lungt tillbaka och log mot hundägaren bara hehhe... sen gick hon så försökte jag mig pått igen tillslut kom jag upp men att jag klara gå jag vettefasiken asså, fick ringa dagis när jag satt i bilen och sa de att ni måste komma ut med william jag kommer nog inte ur bilen, så de kom ut med han. satte fast ahn och allt, de va ett under att jag klara köra bil asså... sen hem väl hemma ingen michael (sambon hemma) tog la säkert 10 minuter ur att ta sig ur bilen och in... värsta jag vart med om william bara har du ont mamma ska jag hjälpa dig mamma, håll min hand här, så gullig min lille kille var, i allfall satte han framför en film och med lite färdig mat, sen la jag mig och har legat tills nu... nu känns de la lite bättre men jag får hålla mig längst vägarna när jag går då jag orkar knappt hålla uppe mig... hehhee
så nu blir de vila vila , får se om jag klarar arbeta imorrn om jag är sån här så kan jag inte. Hoppas jag klarar är juh ändå bara ett kortpass på förmiddagen..
oj va långt de blir....
på tal om nått annat de där me vikt första veckorna fram tills vecka 8 eller 9 ellere va de va gick jag upp 2-3 kilo sen fick vi juh magsjuka, så gick ner dem igen och så sen har jag inte gått upp nått, men jag är juh kraftig i mig så bm sa de att du kanske inte går upp så mkt...
ha de bäst nu ska jag lägga mig igen helt slut i hela kroppen