• OoCarinoO

Efterlyser solskenhistorier.. Hur lever ni erat liv nu? Barn? Boende?

Jag är i den situationen där jag har träffat en sån aldeles underbar karl. Det har varit vi i snart 3 mån :)
    Jag har 5 barn, han har inga (är 27 år). Han jobbar som lastbilsförare och så är han kött bonde. Jag studerar/mammaledig.
    Mina barn är storm förtjusta i han, och han i dom. (tog ett tag innan dom fick träffa han, ville veta var vi stod ngn stanns innan). Han har verkat fatta om vad han har gett sig in på, och han gillar det. Stor bit för han att acceptera, men det har inte varit några svårigheter alls på den biten faktiskt, sen vet jag att det kan bli fnurror längs vägen (är skillsmässobarn jag med).
    Barnens far finns inte med alls i bilden.

Vi pratar om att ev flytta ihop till hösten om allt flyter på :)
    Jag och barnen mår riktigt bra :) så här bra har vi inte mått på flera år.

Jag undrar lite, hur har alla ni fått ihop det? När flyttade ni ihop? Hur har ni det nu?

Jag är nyfiken, vill jue höra om andra som har gått igenom det här och så. Ni kanske har råd och tips att ge??

Berätta gärna lite om er :) mvh carin!

• Svar på tråden Efterlyser solskenhistorier.. Hur lever ni erat liv nu? Barn? Boende?
  • fryxan

ni verkar redan ha dröm senariot framför er.
    kör på om känslorna håller o satsa på det.
    vad kan gå fel?
    kärleken är stark o ja så vet han ju redan om dina barn, ta för dig av lyckan.

• Lillkillensmamma

Håller helt med förra svaret!!
    Kan oxå tillägga att jag och min sambo blev tillsammans för 3 år sedan och vi flyttade ihop för 1 1/2 år sedan. Min son sedan tidigare har en otroligt fin relation till min sambo och nu ska vi få tillökning med ett gemensamt barn. Sonen är stolt att bli storebror.
    Njut av all kärlek omkring dig! Lycka till!

• Fortunato