• tinee

(tom rubrik)

Sitter här nu alldeles uppriven och vet inte vad jag ska göra...
    Vi är äntligen gravida, efter 1 år typ... så idag berätta vi för min sambos familj på ett kalas, men ett liten vyrkort och allt som de stod en hälsnig från lillen i magen... iaf, imorrn är de kalas igen på min sida om man säger så hade tänkt göra samma där, då idag får jag höra att min mamma och antagligen mormor med vet om allt, och vet mormor så vet hela släkten fyfan säger jag och inte nog med detta den jävla feta kossan som skvallrat med de stör mig mest....
    de är så här min son william sluta nyss på sitt dagis och jag prata med en av personalen där som jag har blivit rätt nära med en då... och så fråga hon när de skulle bli fler och godtrogen som man är så säger ja- jo vi ska faktiskt ha en till i oktober, fast de är lite hemligt än så du behöver la inte säga de till de andra riktigt än.... hon bara ajaaa...
    oh va sur jag blir nu så många som sårat en annan, i alla fall
    sen är de juh så att på de dagiset i köket så jobbar en tjej som är dotter till en av mammas vänner, och självklart har hon jag berättat för berättat detta för sin mamma, och säger till sin mamma att jag personligen sagt detta till henne.. blahablaha (aldrig skulle jag snacka med den människan)
    Och den mamman där vill jag lova är stans värsta svaller kärring, och hon älskar verkligen att gotta sig i andras om man säger de så har allid haft svårt för månniskan då hon är bessevisser, nyfiken, svallrar och snackar rent ut sagt skit om människor hon nyss suttit och lett mot....
    i alla fall så har denna ragata, åkt samma dag bara nårra timmar efter hem till min mamma och de första hon säger Jah men grattis så du ska bli mormor igen
    min mamma hade tydligen bara
    -nemen va vad säger du, ne de tror jag inte?
    ja menar hon visste juh inte
    - ah men martine väntar juh barn de har hon ju berättat för min dotter har hon inte ens berättat de för dig..
    sen i alla fall då vart en annan vän till mamma där hemma oxå som jag är vän med oxå där och hörde detta och hon gillar inte helelr så mycket denna ragata, men efter hon gått så hade min mamma sagt att hon inte ville att alltså hon våran gemensamma kompis skulle säga något till mig, då hon antog att vi skulle göra de imorrn eller ah.... och i alla fall träffa på min gemensamma vän nu idag och hon vart lite full och försa sig väl av ren ilska, fast iof så vill jag juh veta, jag vill juh kunna ställa den jäkla ragatan och hennes dotter samt hon jag berätta de för från första början... men nu kan jag juh änna inte de blir bara en soppa allting... men jag hatar detta... fattar inte hur man kan vara så rent utav hela allt är onska... och visst jag får la skylla mig själv lite för jag är så jävla godtrogen...novell de blev men måste bara skriva av mig

• Svar på tråden (tom rubrik)
  • AlvaLovisa

Alla borde få ha en "Falling down-dag" , när man är modig nog att säga exakt vad man tycker till alla sådana människor! Grrr... Du ska inte alls skylla dig själv, du har all rätt i världen att vara arg! En kompis till mig spred ut till så gott som alla våra gemensamma vänner att jag var gravid, efter att jag berättat det för henne och FÖRBJUDIT henne att säga något till någon. När jag skulle berätta för alla blev det en dålig charad när de skulle låtsas vara överraskade. Skällde ut henne efter noter och pratade inte med henne på månader.
    Men grattis till bebisen i alla fall!

Svar på tråden (tom rubrik)