• juliariiel

Vilken kändisutseende gillar ni?

Vilken kändis gillar ni när det gäller utseende? Vem tycker ni är snygg?

• Svar på tråden Vilken kändisutseende gillar ni?
  • Doktorn

Glömde Johanna Westman (i barnprogrammet "Johanna och Mixer"). Sötare kvinna får man leta efter!

• mrs Elliott

Män :Den heta skotten i Greys anatomy dr Hunt (ja han är skotte)
    Hugh Laurie ,
    Ewan Mcgregor
    Daniel Craig ..honom vill jag uteslutande kn...a! NU!!!
    Steve Mcqueen (synd att han är död)

Kvinnor :
    Lauren Bacall
    Helen Mirren
    Milla Jojovich
    Natalie Portman.

• Anonym (många...)

David Duchovny som Mulder har jag varit kär i sen många år... han är på nått sätt en kombination av söt och manlig och I like it

Hugh Jackman i stora polisonger är inte fel heller. Tänker naturligtvis på Wolverine.

En lite mindre känd: Michael Horse, som bland annat spelade deputy Hawk i Twin Peaks. www.ceskatelevize.cz/specialy/twinpeaks/foto/twin_peaks_15.jpg

Jag är dock lite kluven vad gäller Twin Peaks. Jag kan aldrig bestämma mig för om Hawk eller Dale Cooper är hetast
    kanemi-web.hp.infoseek.co.jp/coop/cooper2x.JPG

• leaah

ryan adams helt klart *morr* spana in leendet där vid 0:17 min.. synd bara att han är nygift ;(

men jag kan tänka mig rose mcgowan också, grymt snygg/het.

• Hallonjuice

brusse willis..älskar hans flint eller håkan i Nordman så gött ansikte med alla smycken och skägget..(jag är kille föresten)

• Gung Ho
    Doktorn skrev 2009-03-29 20:20:15 följande:
    Scarlett Johansson
    Ja, innan tuttjobbet och resten av modifikationerna. Sen ser hon ut som vilken hollywoodbimbo som helst...

Mena Suvari var jag lite tänd på förut...hon är så där härligt fulsnygg liksom. Fast när hon rakade håret vart det mer ful än snygg..
    cdn.idontlikeyouinthatway.com//blog/archives/mena11.jpg

Nu är det nog Jeniffer Love Hewitt som är hetast, speciellt som 'superhjälte'
    www.topnews.in/light/files/jennifer_love_hewitt.jpg
  • fjäilen

manliga:
    Julian McMahon som är en av läkarna i "nip tuck"
    Eric Dane som gör dr mark sloan i "grey´s anathomy"
    Harrison Ford när han var med i "Raiders of the Lost Ark"
    Cliwe owen

kvinnliga:
    jessica alba
    kate winslet

• mrs Elliott
    Ja, innan tuttjobbet och resten av modifikationerna. Sen ser hon ut som vilken hollywoodbimbo som helst... Mena Suvari var jag lite tänd på förut...hon är så där härligt fulsnygg liksom. Fast när hon rakade håret vart det mer ful än snygg..cdn.idontlikeyouinthatway.com//blog/archives/....jpgNu är det nog Jeniffer Love Hewitt som är hetast, speciellt som 'superhjälte' www.topnews.in/light/files/jennifer_love_hewi...
    Jag är rätt säker på att hon är tämligen ofixad.Kolla henne i lost in translation..hon har hyfsat stora bomber där också och stora läppar.Hon har nog bara blivit lite äldre och blonderat håret.
  • fjäilen

hoppsan jag såg inte att detta var en tråd för bisexuella o trans jag är hetrosexuell så jag har nog kommit lite fel...

• mrs Elliott
    fjäilen skrev 2009-04-06 09:41:14 följande:
    hoppsan jag såg inte att detta var en tråd för bisexuella o trans jag är hetrosexuell så jag har nog kommit lite fel...
    Är det!!??? Oj ..jag är också hetero.Sorry. Jag tycket väl att det var misstänkt många som angett L word skådisar:)
  • Neko
    Men du har ju angett både tjejer och killar så det är nog lugnt =)
  • Gung Ho
    Du har nog kommit fel av helt andra orsaker...

Bisexuella och trans är inte uteslutna från forumet vad jag vet..
Svar på tråden Vilken kändisutseende gillar ni?