• Anonym (Undrande)

Tycker ni om sexleksaker?

Jag är lesbisk. Jag har många tankar om min sexuallitet och hurvida det är vanligt att lesbiska tjejer tycker om att använda sexleksaker, dildos och strap-on tex.?

• Svar på tråden Tycker ni om sexleksaker?
  • Anonym (Undrande)

*puff*
    man kan ju svara anonymt. Någon?

• Anonym (Anni)

Det tror jag är väldigt vanligt, själv är jag straigt men en tjej kompis berättade att när hon köpte leksaker så ville hon inte att dildon skulle ha utseendet av en kuk utan kunde vara en delfin, bara slät eller något annat utseende.
    Jag tyckte faktiskt att det lät logiskt.

Kram/A

• Licens To Kiss

Helvete, kan inte vara anonym Återkommer.

• Plupps mamma
    Anonym (Anni) skrev 2009-03-10 16:19:20 följande:
    Det tror jag är väldigt vanligt, själv är jag straigt men en tjej kompis berättade att när hon köpte leksaker så ville hon inte att dildon skulle ha utseendet av en kuk utan kunde vara en delfin, bara slät eller något annat utseende. Jag tyckte faktiskt att det lät logiskt.Kram/A
    Det tycker jag låter mycket logiskt. Det är väl ungefär så jag tycker med Det är nödvändigtvis inte själva penetreringen men vi kan inte komma ifrån diverse erogena zoner, tex G-punkt etc.
    Hominis mens discendo aliutur
  • Anonym (Varierar!)

Omväxling förnöjer!
    Vi använder leksaker ibland men absolut inte alltid! Gillar omväxling - ibland vill jag ha ngt i mig, ibland inte, ibland ngt litet, ibland ngt stort osv.
    Vi har dildosar i alla storlekar, ett par strap on:er och en dubbel strap on (trevlig bekantskap som dock kräver rätt mkt uppvärmning) - men 'bara' fingrar och tungar är ju väldigt, väldigt trevligt :).
    Skulle nog ha lite svårt att ha sex med en partner som för sin fulla tillfredsställelse hade behövt penetrera mig varenda gång :P

• Anonym (japp)

Abbsolut, prioder änvänder vi det jätte mycket, andra perioder inte alls utan bara händer och tunga.

Vi har strapon för att ibland kunna penetrera och smtidigt kunna vara ritkigt nära varandra, hångla osv. Trevlig och enkelt. Dock har vi fått pröva några olika varianter innan vi kom fram till en som satt bra, var lätt att ta på och som kunde ha olika dildosar i efter som vi har helt olika önskningar om längd och tjocklek.

• Anonym (Viol)

Anonym (Undrande) skrev 2009-03-10 09:21:27 följande:

Jag är lesbisk. Jag har många tankar om min sexuallitet och hurvida det är vanligt att lesbiska tjejer tycker om att använda sexleksaker, dildos och strap-on tex.?
    Jag tycker det kan vara trevligt, men som någon skrev så vill jag inte att dildon ska se ut som en penis utan hellre utformad på nåt annat sätt.
  • Anonym (Flata)

Jag älskar leksaker! Älskar att sätta på med strap on, älskar att tillfredställa min kvinna. Hon gillar inte att bli påsatt tyvärr men de finns så mycke annat vi kan hitta på. Just nu är jag hämmad just på sex-biten då jag håller på och lär känna min kvinna i sängen men de kommer då jag ger järnet. Längtar!!

Svar på tråden Tycker ni om sexleksaker?