• Varför så svårt

ni som tagit Pregnyl

Hur långt efter har ni testat???

detta e första gången jag har tagit pregnyl,

så jag undrar om de kan vara biverkningar eller nåt??!!!

har haft illamående de senaste 2 kvällarna o lite skum känsla i brösten emellanåt...

Tog sprutan den 28 feb o vågar inte testa än....

• Svar på tråden ni som tagit Pregnyl
  • Pimpinellan

Illamående har jag inte haft vare sig när jag varit gravid eller inte efter att ha tagit Pregnyl. Brösten har inte heller påverkats nämnvärt förutom storleken när jag var gravid. Det är aningens tidigt att testa än,vänta några dar till.

• Varför så svårt

#1 tack för ditt svar....

ngn annan???

• tintin82

Hej! Jag är i samma sits fast jag tog sprutan den 3e mars. Kunde inte låta bli att testa idag bara för att se om den satt i fortfarande eller ej och då fick jag ett extra streck.

Har googlat runt lite och läst svar från tjejer att deras läkare sagt att den sitter i allt från högst en vecka till 14 dagar. Jag har bara 13 dagar mellan äl och bim i vanliga fall så jag antar att jag bara borde invänta mens/inte mens och testa några dagar BIM om den inte kommer...

• Varför så svårt

oki jag tror att jag ska köpa ett test idag iaf..

Tror jag ska ringa RMC oxå o höra om de kan va som du säger att pregnylen kan sitta kvar än...

Inatt hade jag ont i vänstra äggstocken...

Ingen direkt mensvärk utan illamående konstiga känslor i brösten..

Lever på hoppet..
  • tintin82

gör det och skriv gärna vad de sa!

• Pimpinellan

Max tio dar säger vår klinik,men bättre med lite tålamod nån dag extra så man inte riskerar falska plus. Lycka till båda två!

• tintin82

Okej va bra, tack pimpinellan!

• Varför så svårt
    Pimpinellan skrev 2009-03-11 11:04:57 följande:
    Max tio dar säger vår klinik,men bättre med lite tålamod nån dag extra så man inte riskerar falska plus. Lycka till båda två!
    Tack för hoppet från dig...

Inom mig säger ngt att de e för tidigt att testa men tydligen fick jag smygtestaren som mellannamn när jag döptes!!! ha ha ha ha
  • tintin82

haha jag med!!

förresten, pimpinellan vet du om 10 dagar var om man tagit 5000 eller 10000? Jag fick nämligen 10000...

• Varför så svårt
    tintin82 skrev 2009-03-11 11:03:52 följande:
    gör det och skriv gärna vad de sa!
    Jag ska iväg till jobb men ska inom apoteket först.. så tidigast halv elva ikväll kan jag uppdatera vad testet visa...

Bara telesvarare på RMC
    Lever på hoppet..
  • Pimpinellan

Jag har alltid tagit 10000 så jg antar de menar det. Jag är motsatsen till testmissbrukare-har tagit fyra gravtester på 2,5 år varav tre när jag var gravid för jag trodde inte på det!

• tintin82

okej toppen. önskar att jag var lite mindre testmissbrukare :)

varför så svårt: väntar spänt på uppdateringen vid halv elva tiden!

• tintin82

Hur har det gått, testat? Pratat med RMC?

Svar på tråden ni som tagit Pregnyl