• Fiolina

dottern känner sig sviken av alla...

Åhh min dotter är såå ledsen och såå arg på alla och hela värden, vet inte var jag ska börja, hennes pappa och jag flyttade isär när hon var 4 år, idag är hon 13, kontakt med pappan har alltid funnits även om den varit knackig och oregelbunden, nu har pappan brytit helt sedan några månader.

Jag är omgift och har ett barn till, det funkade bra de första åren men 13 åringen och min man, men nu de senaste 2 åren ryker de ihop hela tiden, hon tycker han är "dum i huvet" och förstår hennes liv.

För ett år sedan var dottern ledsen över en sak som rörde pappan, hon pratade med mig och jag pratade sedan med pappan för att försöka få honom att se saken från hennes håll, men det han gjorde var att ringa henne och ställa henne mot väggen det resluterade i att hon efter det säger att hon inte kan lita på mig att jag skvallrade om hennes känslor.....jag förstår hur hon ser det och känner, det var ju inte alls avsikten att svika hennes förtroende, jag har bett om ursäkt och försökt förklarat hur fel det blev.

Hon är iskall, utåt, vägrar prata om det säger att hon inte någonsin tänker berätta för mig, säger att hon inte kan lita på nån....hon gråter och är arg...

Har tid på BUP i morgon, känner mig så desperat och ledsen, hoppas att BUP ska ge nåt, hon vill inte gå men jag har sagt att hon inte har nåt val.

Vet inte vad jag vill säga bara skriva av mig lite.....

• Svar på tråden dottern känner sig sviken av alla...
  • Farmor Anka

att vara 13 år är ju inte det lättaste här i världen. hoppas att din dotter får lite styrka ifrån BUP-samtalet. och massor av styrkekramar till er.

Svar på tråden dottern känner sig sviken av alla...