• llinaa

Vill era barn anväda kjol/klänning?

Vill era barn anväda kjo/klänningl eller ni för tvinga på den de när ni tycker att de skall använda det?

• Svar på tråden Vill era barn anväda kjol/klänning?
  • Brm

Jag vet inte hur jag ska få min dotter att ta på sig något annat än klänning. Hon byter klänning 3-4 ggr/dag.

• Majsan70

Dottern tar gärna på sig kjol eller klänning. Fast hade hon inte velat ha det så hade ju inte jag tvingat henne till det heller.

Varför i herrans namn skall man göra det?

• llinaa
    Majsan70 skrev 2009-03-13 10:52:38 följande:
    Dottern tar gärna på sig kjol eller klänning. Fast hade hon inte velat ha det så hade ju inte jag tvingat henne till det heller. Varför i herrans namn skall man göra det?
    tja de kan ju vara så att ni skall på en stor fest typ bröllop eller liknande du passar de ju inte med byxor tycker jag
  • Majsan70
    llinaa skrev 2009-03-13 11:08:30 följande:
    tja de kan ju vara så att ni skall på en stor fest typ bröllop eller liknande du passar de ju inte med byxor tycker jag
    O jag tycker att de skall få avgöra det helt själva ändå.
    Kan inte se varför en tjej inte kan gå i byxor på en sån tillställning. Har jag gjort flera gånger. Både som tonåring o som vuxen.

Jag skulle ju inte vilja att nån styrde mina klädval så därför gör jag inte det med mina barn heller. Däremot vill jag att de skall vara hela o rena om vi skall iväg.
  • llinaa
    Majsan70 skrev 2009-03-13 11:11:00 följande:
    O jag tycker att de skall få avgöra det helt själva ändå. Kan inte se varför en tjej inte kan gå i byxor på en sån tillställning. Har jag gjort flera gånger. Både som tonåring o som vuxen. Jag skulle ju inte vilja att nån styrde mina klädval så därför gör jag inte det med mina barn heller. Däremot vill jag att de skall vara hela o rena om vi skall iväg.
    mm hela o rena or ju ändå viktigare
Svar på tråden Vill era barn anväda kjol/klänning?