• Mandelflickan

gravid!!!!!!

Hejsan alla härliga kvinnor!

Just nu är jag den lyckligaste kvinnan på jorden ( förutom dig , och , dig och dig som också plussat då ;) Jag fick i onsdags reda på att vårt andra IVF lyckats!!!!! Efter två och ett halvt års kämpande har vi ÄNTLIGEN fått ett pluss!!! Jag trodde nästan inte att jag skulle få uppleva den här dagen. Det häftiga var att jag hann ta flera gravtest som visade pluss ( starkare och starkare hela tiden) innan det var dags att lämna blodprov. Så jag visste till 90% att vår dröm blivit sann, men helt säker var jag inte förrän jag fick det välsignade samtalet! Å, det är såå häftigt att uppleva allt det här som man tidigare bara drömt om, men aldrig kunde tänka sig skulle hända en själv! Jag skriver det här i detta forumet, för att jag i alal år har läst äntligen gravidtråden och varit så avundsjuk och alltid drömt om att kunna skriva här själv! Nu kan jag det!!! Nu hoppas jag att det går fort till vecka 8 när vi ska på VUL. Går idag in i v. 4. Tidigt pluss alltså!

PUSS till er alla!!!

• Svar på tråden gravid!!!!!!
  • pallonhaj

Åh va roligt! Stort grattis!!!
    Vet själv hur det känns att få ett + efter många års kämpande, det är en obeskrivlig känsla!
    Lycka till med graviditeten!!!

Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker!
  • Mandelflickan

Tack gulliga tjejer!

Simba 79. Vi har ju följts åt ibland i olika trådar. Är så ledsen för er skull, men hoppas att ni lyckas snart! Mailar över lite graviditetsbaciller! Pallonhaj, kul namn! Hallonpaj är gott:) Blev så lycklig över att läsa sista radera i din presentation!

KRAM

• Tintene

STORT GRATTIS!! Så härligt att höra om folk som lyckas tillslut efter många års kämpande.
    Hoppas jag själv kan skriva ett inlägg här en dag...Ska snart påbörja iVF nr 2 och hoppas så....!

• annika11

jättegrattis vilken känsla det måste vara.
    hoppas att jag själv får uppleva det om två veckor då det är testdag efter ivf 3.

Svar på tråden gravid!!!!!!