Utflykt/ Nöje som höggravid
Jag och sambon skulle vilja göra något kul imorgon (inte bara sitta hemma eller gå i affärer som vanlig). Men vad? Jag är höggravid, v 40, och bor i Göteborg.
Någon som har någon idé?
Jag och sambon skulle vilja göra något kul imorgon (inte bara sitta hemma eller gå i affärer som vanlig). Men vad? Jag är höggravid, v 40, och bor i Göteborg.
Någon som har någon idé?
Bio
Relaxbad, dock ej bubbelpoolen
middag
promenad
sevärdigheter (vet inte vad som finns i göteborg, bor i norrland och här finns inget ;P)
ja ska ev på metallica konsert den 4/5 kommer då va i v37-38 nåt sånt.. hehe.. hoppas inte värkarna börjar då bara... haha
bio å en midda ute e' väl de mysigaste som finns
Jag var på nordens ark, en djurpark utanför lysekil, i v 41 och gick runt i flera timmar. Det kanske var lite dumt, kan jag tycka i efterhand, men jag var så himla trött på att sitta hemma och vänta. Dagen efter var jag på stranden och sen satte det igång på kvällen!
Slottskogen, bio, universeum, natushistoriska, det finns ju massor.
Tack för alla svar.
Somnade efter mitt inlägg och har varit borta mest hela dagen idag. Det blev Slottskogen (liiten promenad då jag har foglossningar) och lunch på stan med bekanta . Jaja, allt är bättre än att sitta hemma iallafall.
Vill gärna ha tips på aktiviteter till min fru, gärna över en helg.