• Beetle

Utflykt/ Nöje som höggravid

Jag och sambon skulle vilja göra något kul imorgon (inte bara sitta hemma eller gå i affärer som vanlig). Men vad? Jag är höggravid, v 40, och bor i Göteborg.
    Någon som har någon idé?

• Svar på tråden Utflykt/ Nöje som höggravid
  • Moder07

Bio
    Relaxbad, dock ej bubbelpoolen
    middag
    promenad
    sevärdigheter (vet inte vad som finns i göteborg, bor i norrland och här finns inget ;P)

• tusshh

ja ska ev på metallica konsert den 4/5 kommer då va i v37-38 nåt sånt.. hehe.. hoppas inte värkarna börjar då bara... haha

bio å en midda ute e' väl de mysigaste som finns

• Svea7208
    tusshh skrev 2009-03-14 10:12:05 följande:
    ja ska ev på metallica konsert den 4/5 kommer då va i v37-38 nåt sånt.. hehe.. hoppas inte värkarna börjar då bara... hahabio å en midda ute e' väl de mysigaste som finns
    Oj det skull ejag aldrig våga efter tidigare snabba FL i v 38+ 4 och 38+7 men lycka till jag skulle oxå vilja åka på dom.
  • Boa

Jag var på nordens ark, en djurpark utanför lysekil, i v 41 och gick runt i flera timmar. Det kanske var lite dumt, kan jag tycka i efterhand, men jag var så himla trött på att sitta hemma och vänta. Dagen efter var jag på stranden och sen satte det igång på kvällen!
    Slottskogen, bio, universeum, natushistoriska, det finns ju massor.

• Beetle

Tack för alla svar.
    Somnade efter mitt inlägg och har varit borta mest hela dagen idag. Det blev Slottskogen (liiten promenad då jag har foglossningar) och lunch på stan med bekanta . Jaja, allt är bättre än att sitta hemma iallafall.

• tusshh
    Svar på #3
    hehe, jo ja e' en gambler.. har 25 mil hem från sthlm sen oxå om de skulle hända ngt då... men de e' första barnet å ja kommer säkert gå över tiden.. bläää, då kan man lika gärna göra ngt kul på slut tampen.. hehe
  • Testy

Vill gärna ha tips på aktiviteter till min fru, gärna över en helg.

Svar på tråden Utflykt/ Nöje som höggravid