• Ammiz

Tredje gången gillt? (plussat idag!)

Vi har plussat idag! För tredje gången efter fyra DI, ett IVF och nu ett FET.

Jag är glad och livrädd för att det ska gå illa denna gång också. Men jag vill tro på det här. Därför tänker jag göra det. Hur som helst så är jag glad över att vi i alla fall har ökat oddsen för att få bli mammor även om ingen av oss vågar glädjas.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-09 20:15
    Vi förberedde oss för det värsta, men idag fick vi se ett hjärta som slog! Eller snarare ett litet område som flimrade lite mer än resten. Helt otroligt! Är så glad!! Åttonde veckan är vi i nu!

• Svar på tråden Tredje gången gillt? (plussat idag!)
  • Ammiz

Tack för gratulationerna !

Jo, fertil är hon ju iaf älsklingen (tack och lov!).

• Lejla och Ullis

Jätte grattis till er båda!
    Håller tummarna att det går vägen den här gången.
    :)

• AC  och Jo

Grattis!! Vi håller tummarna för er!

• Miss Pride

Ja grattis från oss också!! :)

• Hope2003

Tjoho GRATTIS Tjejer...!!! Det blir tredje gången gillt

hoppet är det sista som överger människan...!!!
  • Ammiz

Vi förberedde oss för det värsta, men idag fick vi se ett hjärta som slog! Eller snarare ett litet område som flimrade lite mer än resten. Helt otroligt! Är så glad!! Åttonde veckan är vi i nu!

• michelodeon
    Ammiz skrev 2009-04-09 20:16:17 följande:
    ååå va underbart! stort stort grattis!!!
    ♥ ♥090613♥ ♥
  • Apolline
    Ammiz skrev 2009-04-09 20:16:17 följande:
    YEY! Precis vad jag ville höra, stort grattis! Den här bebisen tror jag på!
  • nightnurse

Åh va roligt! Skönt att höra!

Svar på tråden Tredje gången gillt? (plussat idag!)