premaurföräldrar i övik
vore kul att komma i kontakt med andra prematur föräldrar i övikstrakten.
kanske ta en fika och ventilera lite tankar med andra som fått en tuff start på sitt föräldraskap.
vore kul att komma i kontakt med andra prematur föräldrar i övikstrakten.
kanske ta en fika och ventilera lite tankar med andra som fått en tuff start på sitt föräldraskap.
Så är ni sugen på en fika framöver?
Det vore trevligt att få träffa andra i samma situation. Svårt i bland att prata med andra som haft en "normal" start. Det är inte så lätt att förklara så att någon som inte är insatt förstår.
Ni som har barn och planerar skaffa fler eller redan gjort det. Var inte ni livrädda att det skulle hända igen??? Har haft problem med cystor i min mage i cirka ett års tid. Det enda rådet jag fått nu är att härda ut smärtorna och bli gravid snabbt, eller operera bort min sista äggstock. Hjälp. Men det är ju inte så lätt att bara bestämma att man ska bli grávid.
Jag kan vara med på fika träff nästan närsom helst då jag är sjukskriven...
En uppmuntrande kram på er alla.
vad säger ni om nästa söndag i lekparken i stan?
31a Maj
kl 13?
Om det är fint väder. annars kanske vi får förflytta oss till uh eller liknande.
Ug82:
Jag var livrädd, ja nu gick det ju väldigt bra trots omständigheterna. Men fler barn blir det nog inte.
Just nu kan det även bli lite komplicerat med bebisbak eftersom jag ligger i skilsmässa men hur det blir med tiden får som sagt tiden utvisa.
Jag är fruktansvärt avundsjuk på alla bebismagar.
men jag vet att jag troligen får nöja mig och vara lycklig att jag fått två små guldklimpar som förgyller min vardag.
Fivia:
Det låter jättebra med klockan 13 på söndag. Jag kommer gärna..
Kram
Tyvärr är inte 31 maj någon bra dag, Edvin har avslutning på söndagsskolan och sedan är det morsdagsuppvaktningar på löpande band.
Vi kommer någon annan gång istället!
Det är ju trist om inte alla kan följa med.
men om alla föreslår ett datum och en tid så får vi svara på hur vi kan på respektive datum.
Hej
Här har vi det lite tufft för tillfället då inte PEG:en vill fungera så bra. Nova fårr inte behålla någon mat så vi försöker komma på hur vi ska göra. testar och trixar med allt möjlligt. Men det vore roligt att komma iväg till lekparken och träffa er alla. Jag kan för det mesta men håller med livsglädjen om att det är nog mycket på morsdag, så då hinner vi nog inte. Helgen efter då?
Jasså är det morsdag på söndag? hehe helt lost som vanligt :0)
Ja första helgen i juni. lör/sön kl 13?
Åh, jag känner mig så tråkig nu för vi håller som värst på att flytta och packar grejor som galningar! Flyttdatum senast 30/6 !!!
Första helgen i juni har vi Bredbydagarna och fullt upp med konserter och sjungningar på gudstjänster och stå i försäljningsstånd...
Vi kanske också ska vänta tills LizzTommy har blivit av med sin underbara mage ?
Vi kan nog inte komma i juni någon helgdag, men det kan kanske fungera någon av nedanstående dagarna:
torsdag 4/6
torsdag 18/6 (dagen innan midsommarafton)
fredag 3/7
måndag 6/7-fredag 10/7
måndag 13/7-söndag 19/7
måndag 20/7-söndag 26/7
måndag 27/7- söndag 2/8
Hej alla!
Vi kan nog inte komma på ngn fika eller ngt nu på ett tag. Jag har 11 dagar kvar till BF och idag när jag var till spec.MVC så visades det en tvåa i äggvita.
Ska dit igen på torsdag för att se hur det är då.
Blodtrycket är under kontroll och alla andra värden är bra, men just äggvitan är hög.
Ska försöka ta det lugnt här hemma nu fram till BF. Känner mig mest trött nu för tiden. =/
Sköt om er! Kram
Ja vi får försöka träffas allihopa framöver.
Jag har ganska mycket just nu oxå ska försöka fixa till lite grejer på mitt gamla hus nu innan det ska ut till salu. Hoppas och håller tummarna att man får det sålt. Det är så drygt att stå med två hus.
Kram på er alla.....
Vi kommer också gärna! Är såå nyfiken på ert hus Livsglädjen, har ju tjuvkikat på facebook lite =)
Har ni facebook får ni gärna lägga till mig. :0)
skriv bara vem ni är.
Emma nordeng