• pluttmaja

Vilken är eran bästa duschkräm??

Letar efter en ny bra duschkräm. Gärna en som ger kroppen lite glans, om det nu finns någon sådan.

Vilken är eran favorit o varför??

• Svar på tråden Vilken är eran bästa duschkräm??
  • Maiko
    pluttmaja skrev 2009-03-19 19:46:10 följande:
    mer mer.. lactacyd fungerar ej på mig.. vart köper man hth?
    Finns nog i de flesta mataffärer.
  • skorpionen80

Dove är bra, Palmolive likaså.

• anmara
    MajaMaria79 skrev 2009-03-19 12:14:14 följande:
    Jag har en ny favorit, och det är något så ocharmigt som Lactacyd Skincare. Jag har alltid tidigare fått smörja in mig och hudden har ändå stramat och kliat. Men nu är det problemet bortblåst, jag smörjer mig aldrig och min hud är silkeslen.
    Lactacydtvål har varit min absoluta favorit i 20 år, den enda tvålen jag använder. Blev besviken på den när de ändrade formulan så att den nu är mer trögflytande men den är fortfarande bäst! Har inte smort in mig med annat än solcreme på 20 år.... det behövs inte.
  • vackrastarflow

Body Shops sheaduschkräm. Har aldrig duschat i något krämigare, huden känns verkligen skön efteråt!

• Honex
    anmara skrev 2009-03-19 22:09:11 följande:
    Lactacydtvål har varit min absoluta favorit i 20 år, den enda tvålen jag använder. Blev besviken på den när de ändrade formulan så att den nu är mer trögflytande men den är fortfarande bäst! Har inte smort in mig med annat än solcreme på 20 år.... det behövs inte.
    den blåa?? eller finns det nån annan sort
  • Honex

jag använder eucerin ph 5 ,både tvålen o duscholjan det köper jag på apoteket.

• isisisis

Poohl.s som finns på Lidl.

Finns i bla choklad och citron.

Doftar så gott att man blir helt tagen.Ljuvligt gott.

• MajaMaria79

Ja jag köper en rosa Lactacyd, den är svagt parfymerad. Helt suverän. Som sagt jag som alltid varit så torr att jag kliar och flagar, behöver inte ens smörja in mig längre.

• anmara
    Honex skrev 2009-03-20 18:40:16 följande:
    den blåa?? eller finns det nån annan sort
    Den blåa har jag alltid använt ja. Tycker inte om doften på den parfymerade rosa.
  • straw2008

Urk hatar apoteketdoft!!

DOVE!

Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • snedtak
    SpiffySpider skrev 2017-08-07 09:29:51 följande:
    Har testat det mesta till min torra och känsliga hud men har hittat en riktigt bra på apoteket som gör huden len och skön. Dryg och doftar jättegott.
    Man kan ju tro att TS har hittat en ny duschkräm efter 8 års letande.
  • SpiffySpider
    snedtak skrev 2017-08-07 21:05:27 följande:

Man kan ju tro att TS har hittat en ny duschkräm efter 8 års letande.

Hade ju inte svarat om jag såg att det var en så gammal tråd. Tack för upplysningen föresten!
  • gbgumman

rituals den som blir skum direkt av eller en liknade från nivea. Älskar skumeftekten

Svar på tråden Vilken är eran bästa duschkräm??