Var är hon?! *orolig*
Min dotter, 13 år, skulle komma hem kvart över fem för att äta middag. Men hon har fortfarande inte kommit! Mobilen är avstängd och jag vet inte var hon är... Usch vad orolig jag är nu!
Min dotter, 13 år, skulle komma hem kvart över fem för att äta middag. Men hon har fortfarande inte kommit! Mobilen är avstängd och jag vet inte var hon är... Usch vad orolig jag är nu!
Åh vad skönt.
Ta hand om er.
Åh vad bra. Ta hand om varandra!
Åh vad skönt! =)
Åh va skönt!!!
Ja, det är verkligen skönt att hon kom hem och att inget hade hänt! Man tänker ju på de barn som går hemifrån och inte kommer tillbaks mer...
Nu är dottern jättearg på mej för att jag sa att hon inte bara får strunta i att komma hem utan att höra av sej. Hon får rasa av sej ifred ikväll, imorgon ska jag krama henne lite extra!
Ja, man älskar sina barn mer än allt annat, men ibland tycker man inte om dom så där jättemycket ;)
Man får vara arg ibland, det hör som till.
Jättebra dock att du ger din dotter lite utrymme att vara förbannad en stund. :)
Åh, nu blev jag sugen på att krama mitt monster lite extra, vilket inte är det lättaste. Hon är en bitande räka på 1 år, men nu blir det kraaamar! ;)
Åh vad skönt att hon kom hem helskinnad!
Skriver som de andra. Vad skönt att hon är hemma ( nu var det ju ett par dar sen).
S - Vad skönt att hon kom hem helt ok.
Har du provat att säga att hon får vara ute i stort sett så länge hon vill bara hon ringer dig?
Det jobbigaste för dig var ju inte att hon var ute - utan att du inte visste var hon var, eller hur?
Hoppas det inte behöver hända igen. Förstår hur orolig du måste ha varit.
Kram
Hej S!
Det kan mycket väl vara jag som ska skämmas
Ibland är det så mycket och tiden bara försvinner iväg.
Hoppas att ni har det bra annars och att du kommer till rätta med dotterns "utespring".
Kram