• lucky65

Bokklubb - Lilla Svalan

Hej!

Fick i dagarna hem ett erbjudande från Lilla Svalan som verkar intressant. Innan jag ev beställer vill jag bara höra om någon här har erfarenhet av bokklubben. Är den bra?

Tack på förhand

• Svar på tråden Bokklubb - Lilla Svalan
  • Småtokig

Är det den bokklubben som ringer upp så att man inte behöver hålla koll på ett sista datum mm?
    Iså fall är vi med där. Har blivit uppringd 1 gång. Ringde själv en andra gång men sedan har jag inte hört ett ljud. Kommer inte ens ihåg när jag senast fick en katalog.

♥Albin 20070116 ♥Mini BF 090424♥
  • Anna med 3 trollungar

Jag gillar inte denna bokklubb så jag har gått ur. Man var tvungen att köpa minst 2 gånger och sedan ringer dem 2 gånger om året och kollar om de är något man vill ha. Tyckte inte särskillt mycket om deras böcker så jag har gått över till goboken som både är billigare och roligare böcker för de små

• lucky65
    Anna med 3 trollungar skrev 2009-03-21 11:44:28 följande:
    Jag gillar inte denna bokklubb så jag har gått ur. Man var tvungen att köpa minst 2 gånger och sedan ringer dem 2 gånger om året och kollar om de är något man vill ha. Tyckte inte särskillt mycket om deras böcker så jag har gått över till goboken som både är billigare och roligare böcker för de små
    Vad lustigt... just att man bara behöver köpa 2 böcker och att dom inte skickar hem en varje månad typ var det som jag tyckte var bra. Svalan eller Barnens bokklubb är dom jag väljer mellan... Goboken blev jag avrådd från redan innan min son var född så den är inte aktuell. Alla får visst olika råd och tips så jag får prova mig fram
  • mamma me tre

Go boken gillar jag inte alls, vi är med i barnensbokklubb sedan snart 6 år tillbaka och den bokklubben är vi mycket nöjda med!

• Anna med 3 trollungar
    lucky65 skrev 2009-03-21 12:09:45 följande:
    Vad lustigt... just att man bara behöver köpa 2 böcker och att dom inte skickar hem en varje månad typ var det som jag tyckte var bra. Svalan eller Barnens bokklubb är dom jag väljer mellan... Goboken blev jag avrådd från redan innan min son var född så den är inte aktuell. Alla får visst olika råd och tips så jag får prova mig fram
    Ja, alla tycker man ju olika. Jag gillar goboken, man kan ju avbeställa de paket man inte vill ha. Smidigt tycker jag.

Men prova dig fram så hittar du nog den bästa för er
Svar på tråden Bokklubb - Lilla Svalan