Vi som blivit gravida via Öresundskliniken!
Hittade "Vi som går på Öresundskliniken" och "Vi som blivit föräldrar genom Öresundskliniken"
Tyckte det var passande med en för gravida genom Öresundskliniken, vet att det har funnits en!!
Hittade "Vi som går på Öresundskliniken" och "Vi som blivit föräldrar genom Öresundskliniken"
Tyckte det var passande med en för gravida genom Öresundskliniken, vet att det har funnits en!!
Jeeni..Roligt att tipset kom till nytta
Hej tjejer!!Allt bra med er?
Tröt som f-n...ont i min rygg med.
Udag har jag varit på ÖK och lämnat en fin limefärgad skål med 5 kg jordgubbar i, samt två ul bilder på våra små pluttar.De ville ju höra av en vid v 20 så nu fick de det:) så glada de blev!
nenne- så snäll du e. de sa inget till mig om v 20. Däremot när barnet är fött om man ville lämna en bild och en blankett att fylla i. tänker nog ta med något då till dem.
Vill önska er en HÄRLIG OCH GLAD MIDSOMMAR, åker till Frankrike imorgon natt och är hemma om en vecka. ska slappa ordentligt.
Ta hand om Er
kram kram
Hej alla. Tror det stod i mina papper också att man gärna fick höra av sig runt v. 20 och berätta hur det går. Har dock inte gjort det än.
Nu är jag snart i v.23 och mår fortfarande fantastiskt bra. Har fått dille på Hockeypulver men vågar snart inte köpa fler. Känns lite pinsamt som 36 åring att köpa hockeypulver i tid och otid.
Hej tjejer,
bara inne en snabbis, jobbar och stressar en hel del nu, sen på fredag åker vi till stugan till mamma
Ville bara krama om er allihop
Oknyttet; hihi min sambos arbetskamrat köper snusklubbor till mig Hon är också gravid och har fått dille på såna efter att min sambo berättade om mitt jagande
Lindy: Hoppas din Frankrike-vecka blir toppen!
Jenni: åh, vad gulligt gjort av dig Jag tänkte maila dem när jag är "halvvägs" för då har de stängt...
Många många kramar till er alla
Halloj,
hoppas nu alla får en toppenfin midsommar!
Jag jobbar ett värstingpass imorgon också, sen ledig i tre dagar wiii
Hoppas solen håller i sig, superskönt väder idag.
20 grader i vår lilla pool, ska ut nu. (köpte den i söndags, bästa investeringen vi gjort på länge )
KRAM PÅ ER!!!
Hej på er alla! Tittar oxå in en liten sväng.
Allt bra här, jobbar och står i en tidig morgon till att gå upp sen ledigt 3 dagar, skall bli härligt. Blivit så akut trött denna veckan, skulle kunna sova dygnet runt.
När har ni tänkt ansöka om havandeskapspenning ? Hur långt innan det är beräknat skall ni jobba? Tycker det är svårt att säga något i nuläget om hur man mår längre fram oxå
Hoppas vi nu får en solig midsommar. Stor kram till er alla
Hej ssknurse
Jag är också sjukt trött men det är nog till 75% jobbets fel
Fått hemskt svårt att sitta och sover dåligt om nätterna och ont i ryggen när jag lyfter mycket.... GNÄLL
Är ju bara i v 17 men min sambo tycker absolut att vi ska söka HP redan från 1/10... är dock rädd att min chef inte går med på att fylla i några papper...
men jag har planerat att ta den diskussionen efter semestern. Omöjligt att ta sånt nu.
Håller med dig också; man kan ju inte veta nu hur man mår om ett par månader...
Kan ju också vara jäkligt jobbigt att "bara" gå hemma, kanske är bättre att vara sysselsatt... äsch, svårt det där!!
Hoppas också att solen stannar, idag blev det jättefint här
Var rädda om er, allihopa
Påminner om lunchen, i Malmö 1/7
KRAM!
Hej hej!!
Slinker in, har satt fötterna i blöt, ska bli fina till midsommar
Jag har börjat må riktigt pest, speciellt på förmiddagen. Igår och i förregår var hemskt, yr, illamående, stod och kräkte i buskarna när sonen (18 mån) tultade omkring på gräsmattan. Vilken oansvarig mor man kände sig som eftersom jag omöjligt kunde kräka och ha koll samtidigt Samtidigt var det säkert där han var
Idag var trots allt en bra dag och jag hoppas på fler sådana nu i midsommar!!
Jag fick aldrig HP, får man sällan som förskollärare, blev istället sjukskriven.
Har lite Malmöallergi så jag hoppar över lunchen.
Idag fick vi lyssna på -ljuden!
Max´s var på 142 och Wilmas på 157! Allt såg bra ut förutom mitt järnvädre så 2 piller om dagen gäller nu.Underbra känsla, Wilma var inte helt lätt att hitta på hon kickade dopplern hela tiden, vägrar ligga still likadant på Ul..Hahah goa tös och goa påg:)
Sjukskriven enl ordinarie program för tvilinggravidteter.Skönt med ledighet, har redan ont!
Kram!
hej tjejer
hoppa bara in och önskar er en myspysig och nykter midsommar!! hoppas att ni alla får det underbart :)
var på glukosbelastning idag. jag var på gränsen :( måste tillbaks om en vecka för att göra om det!! ush, bara det inte ska vara detta nu oxå!!
kram på er tjejer o puss på tjockismagarna
Kikar också in och önskar en Glad midsommar utan öl och nubbe.
Jenni...Vad härligt med hjärtljud, intressant med skillnaden! Längtar
Jojo...Hoppas nästa blir bättre då!
Jag nu haft två helt ok dagar, väldigt jobbigt att ta medicinen men jag har fungerat som människa på förmiddagen ändå Hoppas det håller i sig!
Trevlig midsommar!!