• Charlotta71

Helt vanlig mensvärk och gravid?

Hej! Jag gjorde ET för två veckor sedan och har "vanlig "mensvärk men ingen blödning ännu. Den kommer troligen under dagen tyvärr....

Någon med erfarenhet av att ha varit gravida och haft lika stark mensvärk som annars? Jag har förstått att många har mensvärk/växtvärk men jag är som sagt nyfiken på om någon haft lika stark som annars...

Tacksam för svar!

• Svar på tråden Helt vanlig mensvärk och gravid?
  • Marge75

Jag hade vanlig mensvärk och alldeles vanliga spottings, som dock upphörde på bim (mensvärken fortsattae ...). Är nu gravid i vecka 26, efter en stimulerad insemination.

Håller tummarna!

• Charlotta71

Tack Marge75! Tyvärr tror jag inte att jag är gravid men jag är grymt tacksam för ditt snabba svar, detta var min 3:e insättning och har tack och lov 3 eskimåer i frysen.

Kram

• saraemma

Jag hade precis likadan mensvärk som vanligt, dessutom blödde jag dagen innan testdag och var helt säker på ett minus! Är nu i v.24!

• Cathy30

Lottis71: Jag gjorde ett FET den 13/3....har td 31/3.....idag på rd 16 vaknade jag med grym mensvärk och jätte ont i korsryggen. Känns som mensen ska komma...men fortfarande ingen blödning.....
    När har du td?

• Skeppet

Jag hade en del "negativ mensvärk" alltså ingen molvärk, men det blev ett plus i alla fall. Hade även en liten liten rosa blödning. Alla känner olika och det varierar mellan olika ruvningar. Så det är nog inte kört förrän mensen kommer igång eller att stickan visar negativt.

Kram Skeppet

• saraemma

Kan tillägga att jag hade mensvärk till och från de 8 första grav-veckorna, så det är nog helt normalt.

Hur har det gått för dig Lottis71?

• S1R1

Är på ruvardag 6 idag och har börjat få menskänningar, REDAN! Känns pest, men hoppas hoppas att det är ett gott tecken......efter att ha försökt bli gravid i 5 år nu så börjar hoppat svikta....

• Charlotta71

Hej alla, jag hade testdag den 29 mars och det visade ett tveklöst + efter allt kämpande, inseminationer och 3 IVFér. Nu har vi VUL på tisdag efter påsk och håller tummarna för att allt ser ut som det ska.

• saraemma

GRATTIS Lottis! Gud va kul! Jag håller tummarna att allt går bra!

Svar på tråden Helt vanlig mensvärk och gravid?