Remitterad till förlossningsläkare?
Hej,
jag ska träffa en förlossningsläkare pga jobbig första förlossning. Någon som gjort det utan att träffa Aurora BM först?
Kan ni dela med er av erfarenheter? Vad kan man förvänta sig av ett sådant samtal?
Hej,
jag ska träffa en förlossningsläkare pga jobbig första förlossning. Någon som gjort det utan att träffa Aurora BM först?
Kan ni dela med er av erfarenheter? Vad kan man förvänta sig av ett sådant samtal?
Jag har inte träffat förlossningsläkare, men kommer att få göra det inför nästa förlossning pga komplicerad tidigare förlossning. Det jag förväntar mig av samtalet är att diskutera vilket förlossningssätt som skulle vara mest lämpligt för mig med tanke på de erfarenheter och sviter jag har från min förra förlossning.
Jag antar att det inte är lönt att skicka mig till Aurora först och övertyga mig om att föda vaginalt om det skulle vara så att en förlossningsläkare bedömer att det skulle vara medicinskt bättre för mig med snitt.
När ska du dit?
jag har inte fått någon kallelse ännu men remissen skickades för en vecka sen....
Mitt förstahandsval är planerad igångsättning, så jag antar att vi kommer att göra upp en plan för det.