har någon här haft sex med ett anat par
hej
har någon här haft sex med ett anat par.alltså nu menar jag tex jag min man och ett anat par.vad tyckte ni om det?
hej
har någon här haft sex med ett anat par.alltså nu menar jag tex jag min man och ett anat par.vad tyckte ni om det?
Ja vi har haft det med 2 par vid olika tillfällen. Det ena paret träffar vi då och då för sex tillsammans men även som vänner och middagar som vilka vänner som helst. Fungerar utmärkt för oss, men man måste vara mycket trygga i sig själva och som par för att göra detta.
hej
jo absolut så måste man vara trygg i sig själv.för att klara av det här.anars kan förhållandet spricka. vi har åckså varit med två par...med ena paret träffades vi bara en gång...tyckte att det räckte...och med det andra paret träffades vi några gånger...men så tyvär så träffar vi ingen just nu efter som jag försöker bli gravid...men det skullle vara kul att träffa en tjej som gillar sex med tjejer.
träffar ni fortfarande desa par.mvh
Ja vi träffas fortfarande då och då, och har inte någon svartsjuka emellan oss. Vi träffar dock bara det ena paret då det andra paret bor lååångt härifrån där vi bor. Men jag skulle rekomendera att prova att gå på parklubb. Men ha era regler färdiga innan. Vi tycker det är trevligt att man kan titta på andra och andra tittar på er och man kan vara anonym. Vill ni ha med någon så är det erat val och de respekterar ett NEJ.