• 790721

någon mer med barn med add

Min son har nyss fått diagnosen add vet ingenting om add. Han är en kille som är känslosam och svårt med den sociala biten i stora grupper, hänger efter rätt mycket i skolan. Han är 10 till hösten.
    vore roligt att höra hur era barn har det!
    Vad ni får för hjälp osv!

• Svar på tråden någon mer med barn med add
  • bumsis mamma

Finns en annan tråd om Add här där du hittar fler  föräldrar som har barn med add.

• 790721

Okej då ska jag leta!!! tack!!!!

• mesere

Hej!

Har också en son som är 10 år gammal fick för ca en månad sen diagnosen ADD. Känner mig lika vilsen vet ingenting om ADD. Har bläddrat genom nätet och olika forum om ADD men tycker inte jag har hittat det man vill veta.

VI har inte kommit igång med någonting just nu förutom föräldarutbildningen som BUP har hand om.

ha det gott

kram Mesere

• Mammamy

Vart finns den tråden? Jag har letat? Min son har inte fått någon diagnos men jag misstänker att han har det. Ska på första mötet med BVC och läkare om en vecka. Får se vad som händer då..
    Berätta gärna lite om era barn.  

Min pojke är bara fyra år än så länge så det är lite svårt att avgöra om det är det.  

• Libradesign

add de har svårt med känslor antingen jätteglada eller väldigt ledsna, följer gärna humöret på omgivningen och blir extra glada/ledsna av det de är, 110%uppmärksamhet annars är de rastlösa. bokstavligen solen i rummet det märks när de inte är där. se upp i tonåren då känslorna blir starka. dessa barn är väldigt känslosamma och sköra, de "lever" på andras energi för att må bra. addbarn är underbart fina och omtänksamma

Svar på tråden någon mer med barn med add