• camilla w

unga föräldrar i skåne!!!!

hej är 23 blir 24 har en son på 2 år.. vi skulle vilja träffa fler i vår ålder runt helsingborgs området då vi bor i bjuv.

• Svar på tråden unga föräldrar i skåne!!!!
  • mayasmamma88
    Modin skrev 2009-05-28 22:23:57 följande:
    Hej hej... Va roligt.. Jag är alltid sugen på fika.. :D Jag bor i höör.. Har 2 barn, 1bonus barn och väntar en i dec.. :D
    låter skoj, jag har bara en kompis med barn så, jag vill gärna lära känna nya.
    har du många kompisar med barn?
  • Modin
    mayasmamma88 skrev 2009-05-29 07:46:50 följande:
    låter skoj, jag har bara en kompis med barn så, jag vill gärna lära känna nya.har du många kompisar med barn?
    Jag vet huru de är.. Nej ja är nyinflyttad så ja har inte träffat så många.. Har en tjej i eslöv som ja kommer rätt nära men inga andra..
  • Vonkan88

Hej. Jag är 21 år och har en dotter på 2 år och en dotter på 9 månader. Vill gärna träffa andra då jag är nyinflyttad till Skåne och inte har lärt känna någon än. Jag bor lite utanför Örkelljunga. Men har en syster i Helsingborg som jag ofta hälsar på. Öppen för fika m. m. :)

• mayasmamma88

okej ja det kan ju vara svårt när man e nyinflytaEFtersom inga av mina kompisar har barn så blir det att man har slutat att umgås. Man lever ju ett annat liv när man har barn, enligt mig ett mycket bättre :D så underbart att ha barn.

• Modin
    mayasmamma88 skrev 2009-05-31 11:41:05 följande:
    fick ni nåt fint av er barn idag :) kram till mammorna
    Jag fick present kort på vero moda så ja kan köpa mig lite mammakläder.. Dom gamla kläderna börjar strama lite och knappen på byxorna är ingen ide att ens försöka knäppa :P
  • mayasmamma88
    Modin skrev 2009-05-31 15:12:16 följande:
    Jag fick present kort på vero moda så ja kan köpa mig lite mammakläder.. Dom gamla kläderna börjar strama lite och knappen på byxorna är ingen ide att ens försöka knäppa :P
    hehe ja, har du fått en fin kula på magen nu, längtar tills jag också får en :)...
  • Modin
    mayasmamma88 skrev 2009-05-31 19:43:13 följande:
    hehe ja, har du fått en fin kula på magen nu, längtar tills jag också får en :)...
    Hahah kula? De är bara förnamnet.. :P Nää men ja har mage iallafall och sen har ja gått upp 5-6 kg så jag får verkligen inte på mig något.. Ska snart lägga upp en ny bild så kan du kolla mitt galleri :D
  • mayasmamma88
    Modin skrev 2009-05-31 21:46:16 följande:
    Hahah kula? De är bara förnamnet.. :P Nää men ja har mage iallafall och sen har ja gått upp 5-6 kg så jag får verkligen inte på mig något.. Ska snart lägga upp en ny bild så kan du kolla mitt galleri :D
    Det ska jag göra :) Nu är det redan juni och i morgon fyller min dotter 1 år . tycker inte du också att tiden går snabbare nu när du e mamma?
  • Modin
    mayasmamma88 skrev 2009-06-01 07:37:37 följande:
    Det ska jag göra :) Nu är det redan juni och i morgon fyller min dotter 1 år . tycker inte du också att tiden går snabbare nu när du e mamma?
    Jo herregud, tiden går på tok för fort.. Min dotter blir 3 nu i juni.. Oj 1 år va roligt..:) Min sin bli 1 år den 1 maj.. :)
  • Modin
    mayasmamma88 skrev 2009-05-31 19:43:13 följande:
    Nu har ja lagt in nya bilder :D
  • mayasmamma88
    Modin skrev 2009-06-02 09:19:53 följande:
    Modin skrev 2009-06-02 09:19:53 följande:
    det har ju blivit en söt liten mage:D när jag var gravid med maya så syntes det inte förrän jag var i v.17 18 kanske,,, mysigt att vara gravid :) jag bara längtar.. haft en bra dag annars i värmen och solen?
  • Modin

Inte med min första heller.. Men med Ellioth kom de ganska fort oxå men inte som nu :P Jodå, de har vart helt okej.. Själv då?? Va gör ni om dagarna??

• mayasmamma88
    Modin skrev 2009-06-02 19:17:30 följande:
    Inte med min första heller.. Men med Ellioth kom de ganska fort oxå men inte som nu :P Jodå, de har vart helt okej.. Själv då?? Va gör ni om dagarna??
    igår var det Mayas födelsedag så mysigt. Annars e vi mycket ute i trädgårde när det är fint väder. träffa nån kompis då o då. sj?
Svar på tråden unga föräldrar i skåne!!!!