Någon mer med konstig mens efter missfall?
Jag fick missfall i januari, eller egentligen MA. Mensen kom tillbaka drygt en månad senare. Har hört att första mensen efter missfall kan vara lite konstig men nu börjar det bli riktigt jobbigt.
Det börjar med mörka flytningar ( som det kan vara i slutet av mensen) i ca 5 dagar sen kommer mensen på riktigt och då blöder jag rikligt i kanske 4-5 dagar sen blir det mörka flytningar igen. Allt som allt tar detta ca 2 veckor! Tänkte att det kanske bara var för att det var första gången (hade även lite rester kvar efter missfallet som de hade sagt skulle komma ut med nästa mens) efter missfallet men andra mensen var precis likadan! Är lite orolig att det fortfarande kan vara rester kvar som stör kroppen för den borde väl börja fungera som vanligt igen eller???
Är det någon som varit med om något liknadnde eller varit med om att mensen inte betett sig likadant efter missfallet som innan? Får ta och ringa gyn nästa vecka men vill väldigt gärna veta om någon känner igen sig och hur det i så fall har gått sen? Har kroppen ordnat upp sig, tog del lång tid?? Skulle vara väldigt tacksam om någon vill hjälpa mig! Tack tack.