Lycklig men.....
Efter mer än 3 år av besvikelse varje månad av att se att mensen kommer, fick jag äntligen se att mitt test kunde få ett PLUS! Trodde inte att det var sant. Tror fortfarande inte på det. Känns så overkligt.....Detta har aldrig hänt förr, det har bara blivit minus.
Blev och är förstår överlycklig. Så här långt har jag aldrig kommit. Nu vet jag att jag kan bli gravid o den känslan är oslagbar. Men nu är det åter igen en väntan. Måtte det vilja stanna kvar.
Går en ivf-utredning och detta var första försöket vilket är helt ofattbart för mig att det tog sig med en gång. Så nu använder jag vaggisar. Borde inte chanserna vara lite större då att det ska lyckas hela vägen.?
Ibland får jag känslan att mensen ska komma o det gör en lite orolig. Mina bröst har slutat ömma, förutom på nätterna då kommer det tillbaka. Detta kanske bara beror på hormonerna o att att graviditets symptom kommer senare eller vad tror ni.? Är så orolig för att trots plusset i morse att det är på väg att gå över?
Vad tror ni? Lyckan för 2 timmar sen har övergått till en oro. Det kanske ska vara så? Är lite förvirrad just nu....