• umchen

vad är ett aurorasamta`??

som rubriken lyder, aldrig hört talas om detta..

ormar går inte, dom hasar...
  • Svar på tråden vad är ett aurorasamta`??
  • Sofi81

Under ett aurora samtal får man träffa en barnmorska som jobbar på förlossningen och prata om sin rädsla för att föda barn. Det hjälpte mig väldigt mycket då jag var rädd inför förlossningen. Men med aurorasamtal så fick jag hjälp att förstå min rädsla och kunde bearbeta den.
    Hoppas du blev lite hjälpt i allafall.

• Du jag och vi

Lite pinsamt..Jag ville be min BM att boka ett sånt möte--- Har du missbruksproblem???? öhhhh...What tänkte jag!

I västerås där jag bor heter de Klara-gruppen..
    Tur att jag inte gick till aurora=) för de va bara för missbrukare och dess anhöriga=)

• umchen
    Du jag och vi skrev 2009-04-02 14:29:02 följande:
    Lite pinsamt..Jag ville be min BM att boka ett sånt möte--- Har du missbruksproblem???? öhhhh...What tänkte jag!I västerås där jag bor heter de Klara-gruppen..Tur att jag inte gick till aurora=) för de va bara för missbrukare och dess anhöriga=)
    hahahah.. det var ju skoj på riktigt.. hihi så det gäller att slänga sig med rätt ord då !!!
  • umchen
    Sofi81 skrev 2009-04-02 14:26:29 följande:
    Under ett aurora samtal får man träffa en barnmorska som jobbar på förlossningen och prata om sin rädsla för att föda barn. Det hjälpte mig väldigt mycket då jag var rädd inför förlossningen. Men med aurorasamtal så fick jag hjälp att förstå min rädsla och kunde bearbeta den.Hoppas du blev lite hjälpt i allafall.
    ja tack, det förklarar ju alltiohopa!
Svar på tråden vad är ett aurorasamta`??