• Svar på tråden Vi som låg på avd 69, del 5
  • Proletariatet

Yes! kl.10.00 på lördag alltså?

• Malin F

Om jag fattat rätt så kommer följande...Nanna, Therese(Felicia), Karin, Stina, Jenny och jag.

Stämmer detta??

Iaf Stora Lekparken (Stadsparken) i Sala kl 10.00 på Lördag.

Någon som hört från Therese(Ebba)?

~Cornelia~ängeln Vide~
  • boktok
    Malin F skrev 2009-04-28 12:56:49 följande:
    Om jag fattat rätt så kommer följande...Nanna, Therese(Felicia), Karin, Stina, Jenny och jag. Stämmer detta?? Iaf Stora Lekparken (Stadsparken) i Sala kl 10.00 på Lördag. Någon som hört från Therese(Ebba)?
    Nej, men jag kan försöka att få kontakt med henne. Har även skickat mail till Sussie men har inte fått något svar än.
  • Malin F

Stina: Jag kan ringa Therese..

Ses på lördag då alla!

~Cornelia~ängeln Vide~
  • Malin F

Therese skulle försöka komma. Cornelia har fått febern tillbaka idag.. hoppas att hon är bra tills på lördag

~Cornelia~ängeln Vide~
  • Proletariatet

Malin F skrev 2009-04-28 19:06:44 följande:

Therese skulle försöka komma. Cornelia har fått febern tillbaka idag.. hoppas att hon är bra tills på lördag
    Åh, ja jag håller tummarna för att hon blir frisk!
  • 75tess

Här har det inte hänt ngt än så det ser ut som att vi kan komma..... Visst är det den stora lekplatsen man ser när man åker igenom Sala??

• boktok
    75tess skrev 2009-04-28 20:55:43 följande:
    Här har det inte hänt ngt än så det ser ut som att vi kan komma..... Visst är det den stora lekplatsen man ser när man åker igenom Sala??
    Ja det är det. Kul att ni kommer!
  • Lilla EF

Ja, jag och E kommer!
    Malin: Hoppas C kryar på sig så ni kan komma!

• Flikka

vi kommer! moa född v28, liam å ludde v27 /märta å andreas

• 75tess

Hej alla!
    Tyvärr måste vi lämna återbud... Har börjat få sammandragningar... inte så hårda än men jag "vågar" inte åka bort från stan om det nu sätter igång ordentligt.... Natten till tors var jag nere på 6 min men sen avtog det tvärt så ngt är på G.....

Hoppas ni får en trevlig sund i lekparken jag är väldigt ledsen att vi inte kan komma för varje gång vi åker förbi har jag sagt till Micke att vi måste stanna där så Felicia får leka....

• boktok
    75tess skrev 2009-05-02 09:09:56 följande:
    Hej alla! Tyvärr måste vi lämna återbud... Har börjat få sammandragningar... inte så hårda än men jag "vågar" inte åka bort från stan om det nu sätter igång ordentligt.... Natten till tors var jag nere på 6 min men sen avtog det tvärt så ngt är på G..... Hoppas ni får en trevlig sund i lekparken jag är väldigt ledsen att vi inte kan komma för varje gång vi åker förbi har jag sagt till Micke att vi måste stanna där så Felicia får leka....
    Hej! Tråkigt att ni inte kunde koma, men förståeligt att du inte vågar åka så långt bort, här har vi ju inget sjukhus längre så det närmaste är Västerås.

Vi som kunde träffas idag hade det väldigt trevligt med underbart väder och inte regn som förra gången. Vi ska ev ha en till träff i sommar så då kan ni kanske komma.
  • Proletariatet

Tack alla för en supertrevlig träff!
    Och vilken tur vi hade med vädret

• 75tess

Hej alla!
    Ville bara berätta att vi har fått en till lite tjej som ska heta Filippa.... Hon kom i 00.52 i tis och vägde 2965g och var 49 cm lång..

• Malin F
    75tess skrev 2009-05-07 22:04:15 följande:
    Hej alla! Ville bara berätta att vi har fått en till lite tjej som ska heta Filippa.... Hon kom i 00.52 i tis och vägde 2965g och var 49 cm lång..
    Grattis! Hoppas allt gick bra! Kram
    ~Cornelia~ängeln Vide~
  • Proletariatet
    75tess skrev 2009-05-07 22:04:15 följande:
    Hej alla!Ville bara berätta att vi har fått en till lite tjej som ska heta Filippa.... Hon kom i 00.52 i tis och vägde 2965g och var 49 cm lång..
    Grattis!
  • boktok

Grattis! Vad skönt att du fick gå tiden ut. Det har Monica också fått göra, hon har gått över tiden med 2,5 vecka så nu längtar vi så mycket efter en till liten kusin!

• boktok

Hej alla!

Nu har Monica blivit mor till en son som vägde 3,6 kilo och var 53 cm lång. Hon snittades idag efter 2 dygn. Jag är så glad!

• linasebbe
    boktok skrev 2009-05-09 20:56:53 följande:
    Hej alla! Nu har Monica blivit mor till en son som vägde 3,6 kilo och var 53 cm lång. Hon snittades idag efter 2 dygn. Jag är så glad!
    Hälsa och gratta Monika från oss
Svar på tråden Vi som låg på avd 69, del 5