• Davidsmamma

Dagis/dagmamma i Tyresö?

Jag undrar om det finns någon som har erfarenheter, tips eller kan rekommendera ett dagis eller dagmamma i Tyresö? Möjligen nära Gudöterrassen?

Tack!

• Svar på tråden Dagis/dagmamma i Tyresö?
  • Nems

Mina barn går på Stenkulan, det är ett välkänt och bra dagis. Det blev privat förra året, men det innebär ingen större skillnad för oss. Läs mer här www.mtrep.se/

• Davidsmamma
    Nems skrev 2009-05-13 14:11:19 följande:
    Mina barn går på Stenkulan, det är ett välkänt och bra dagis. Det blev privat förra året, men det innebär ingen större skillnad för oss. Läs mer här www.mtrep.se/
    Åh tack för tipset! Kolla in länken och det verkar riktigt bra, nära Gudö också =)
  • Lindalsbo

Kan tipsa om dagmammorna i Lindalen, Tyresö. De hjälps åt vid sjukdom/frånvaro och träffas ofta med alla barnen en stund på dagen. Sen går de hem till sitt och äter, vilar, pysslar och leker. Barnen får alltså både tryggheten i en liten grupp i hemmiljö samt vana att umgås i större grupper. De är ute massor! Vi är väldigt nöjda med allt ifrån hur pedagogiken sköts och vilken mat som lagas till tryggheten som dagmamman erbjuder och vårt barn stormtrivs!

Svar på tråden Dagis/dagmamma i Tyresö?