• Anonym (...)

Hjälp mig med lebbsex!!! Snälla!!!

Är bi och har haft flest pojkvänner, men hara 2 flickvänner...
    Nu har jag träffat en UNDERBAR tjej och är sååååå kär!!!
    Saken är den att hon är hel homo och har bara haft tjejer i sängen och jag känner mig som en amatör!
    Känslorna är besvarade och jag vet att vi inom en snar framtid kommer ha sex,
    Jag VILL ha sex med henne väldigt snart! Men....
    Hon är mer erfaren med tjejer i sängen än vad jag är, och är orolig för att hon ska tycka att jag är skit kass!
    Därför backar jag lite för det...
    (mina andra flickvänner jag haft, säger att jag är bra på att gå ner på dom, men har reflekterat först nu att jag har faktiskt inte fått mycket mer "beröm" än för bara den delen i sexet...)
    Vill inte göra henne besviken!!!
    Snälla ge mig råd!

• Svar på tråden Hjälp mig med lebbsex!!! Snälla!!!
  • Neko

Meh, du har ju haft sex med två tjejer innan - det är inte lite, det är helt normalt även om du hade varit hellesbisk du med =P

• juliariiel

Det kommer att gå bra. Så länge man har känslor för varandra då det är inte så viktig hur bra du är i sängen vid första gången. Oavsett vem man har sex med första gången då det är alltid så att man kan inte veta hur din partner fungerar i sängen. Man lär sin partners kropp och därför blir man bättre för denne i sängen i framtiden. Ställ inte för stora krav på dig själv. Hon gillar dig och det är faktiskt jätte viktig.

Svar på tråden Hjälp mig med lebbsex!!! Snälla!!!