• Gurlie

Sista Chansen

Som rubriken säger, sista chansen för mig och sambon. Vi ska göra vår femte och sista insättning idag.

Det är med blandade känslor, ja alltså inte att vi inte vill. Men det är svårt för man vet det är sista chansen. Samtidigt så är d "skönt" när d e över.

Då kommer nästa projekt att lära sig acceptera och leva ett liv utan barn.

Vill väl egentligen ingenting med detta inlägg, men alla andra kan ju skriva av sig så då tänkte jag då kan jag d med.

Jahapp, ja lycka till alla där ute
    /Gurlie

• Svar på tråden Sista Chansen
  • NenneN
    Gurlie skrev 2009-04-26 11:07:31 följande:
    :'( negativt :'(
    Så tråkigt, verligen ledsen för din skull:(
  • Tintene

Jo en liten fråga.... Du behöver inte svara om du inte orkar men....Fick ni ett eller två embryon tillbaka?

• Gurlie

Vi har andvänt alla därav står d sista chansen

• fairyfloss

Gurlie, jag har följt din tråd i all tysthet men ville bara säga att jag blir så ledsen för din skull .

Jag blir rent utsagt FÖRBANNAD över att staten inte kan bekosta lite fler försök för ofrivilligt barnlösa! Det är så sjukt orättvist. Fy. Jag hoppas på ett mirakel för dig i alla fall TS!

• Bette

Gurlie:

Vad ledsen jag blir, men du ta ett blodprov det är det allra säkraste, att ta hcg blodprov. Det gjorde jag först och sedan vanligt gravtest.

Bette

• FruNaftra

Gurlie, jag beklagar

Men är det ekonomin som sätter stopp så gå till banken och låna. Herre gud..det här med pengar ordnar sig ALLTID!!

• Gurlie

Rent psykiskt är jag slutkörd, orkar inte dra detta igen.

Kommer nog avsluta min sida här på fl, då d inte ger mig mer att vara med. (har dock inte bestämt mig)

Men ett jätteTACK till er alla.

Önskar er ALLA all lycka och ett underbart liv.

• NKmamma
    Tintene skrev 2009-04-26 11:32:41 följande:
    Jo en liten fråga.... Du behöver inte svara om du inte orkar men....Fick ni ett eller två embryon tillbaka?
    Jag kan svara på det. I sverige när man gör äggdonation får man endast ett embryo tillbaka. Iaf på Huddinge.
  • plupp06

Ååå vad tråkigt att dte inte gick vägen denna gången. Kramar om.

• minnna

Är verkligen ledsen för Er skull! Hoppas att Ni kommer fram till en bra lösning med ett rättvist slut! Säner 1000 styrkekramar! Du kommer alltid att finnas i mina tankar! Hör av dig om du orkar! Bamse kramar Rebecca

• s v e a

Nej nej nejnjenejenje.
    Jag satte faktiskt på min dator endast för att se hur det hade gått för er, och jag blir jätteledsen för er skull!

Livet är verkligen orättvist, och jag hoppas att på ett eller annat sätt att ni får en liten bebis i framtiden ändå.

Många kramar

• Gurlie

Vill av hela mitt hjärta tacka för alla värmande ord, allt stöd ni givit mig på denna väg jag och sambon har vandrat.

Jag har bestämt mig för att avsluta min sida, just nu mår jag så dåligt att jag inte ens vill "vara nära" sambon eller mig själv.
    Avslutar sidan gör jag för att så klart när man mår så här så dras man till sidor där folk gnäller på olika saker som en annan hade uppskattat så otroligt mycket. Och då blir jag arg och ledsen. Jag tror ni förstår.

Önskar er alla all lycka. Vill ni maila mig så går d bra på min mail:
    bubbis@gmail.com

En JÄTTEKRAM och hoppas ni får en skön sommar.

/Gurlie _ Ammi

• NKmamma

Ja förstår dig helt och hållet. En slags självplågeri (japp, ägnade mig mycket åt det när vi hade det som värst)

Svar på tråden Sista Chansen