Har du haft sex med någon av samma kön?
Har du haft sex med någon av samma kön som dig själv?
Varför?
Varför inte?
Har du haft sex med någon av samma kön som dig själv?
Varför?
Varför inte?
Inte sex, men hånglat mm. Vet inte om jag skulle vilja igen, nu har jag ju man och han vill nog inte jag ska vara med nån annan, vare sig tjej eller kille och det får man ju respektera.
svarade annat
Röstade annat.
en gång o aldrig mer...
testade för att jag var nyfiken o insåg att det inte var ngt för mig...
Nej, och jag vill inte heller. Inte nu i alla fall, men jag vet ju inte hur det blir i framtiden
En gång blev flera gånger och nu är hon min flickvän, så jag tänker fortsätta med det. ;)
Skulle vara intressant att jämföra hur stora andel tjejer som haft 'homosex' jämfört med killar...
Känns som tjejer är 'modigare' på den fronten.
Ja och jag kommer fortsätta ha det !!
Så mycket det bara går. haha :P Löööve it
Japps. Och nej jag vill nog inte ha det igen... Det var kul att testa och att utforska.
Men... kommer drömkvinnan i mitt liv så tänker jag självklart inte låta henne springa iväg. Jag tycker tjejer kan vara väldigt attraktiva och snygga. Och jag blir ofta uppraggad av tjejer ute, Det gör mej ingenting... Jag är nog lite smyg-bi när jag är onykter.... Då älskar jag allt och alla
Och visar någon intresse kan man ju inte bli sned på denne. Jag är tacksam för att personen i fråga vågade sig fram och berätta vad denne tyckte och tänkte om mej...
jag vill ha sex med en tjej för att testa. har ett otroligt sug. men hur gör man för att få tag på en tjej? speciellt när man redan har en kille? (ska jag ha tjejsex ska killen ge mig de gröna kortet först)
Nej, det har jag inte.