• Fidelis ad urnam

Har du haft sex med någon av samma kön?

Har du haft sex med någon av samma kön som dig själv?
    Varför?
    Varför inte?

Forgive your enemies, but never, never forget their names
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du haft sex med någon av samma kön?
  • Marina Elena

Inte sex, men hånglat mm. Vet inte om jag skulle vilja igen, nu har jag ju man och han vill nog inte jag ska vara med nån annan, vare sig tjej eller kille och det får man ju respektera.

svarade annat

• Anonym (jupps)

en gång o aldrig mer...

testade för att jag var nyfiken o insåg att det inte var ngt för mig...

• MiniCatti

Nej, och jag vill inte heller. Inte nu i alla fall, men jag vet ju inte hur det blir i framtiden

• lilljarven

En gång blev flera gånger och nu är hon min flickvän, så jag tänker fortsätta med det. ;)

• Anonym (biboy)

Skulle vara intressant att jämföra hur stora andel tjejer som haft 'homosex' jämfört med killar...

Känns som tjejer är 'modigare' på den fronten.

• Queentizzan

Ja och jag kommer fortsätta ha det !!
    Så mycket det bara går. haha :P Löööve it

• logg81

Japps. Och nej jag vill nog inte ha det igen... Det var kul att testa och att utforska.

Men... kommer drömkvinnan i mitt liv så tänker jag självklart inte låta henne springa iväg. Jag tycker tjejer kan vara väldigt attraktiva och snygga. Och jag blir ofta uppraggad av tjejer ute, Det gör mej ingenting... Jag är nog lite smyg-bi när jag är onykter.... Då älskar jag allt och alla
    Och visar någon intresse kan man ju inte bli sned på denne. Jag är tacksam för att personen i fråga vågade sig fram och berätta vad denne tyckte och tänkte om mej...

Jag stavar inte taskigt! Min dator är faktiskt trasig!!!
  • Anonym (tjej)

jag vill ha sex med en tjej för att testa. har ett otroligt sug. men hur gör man för att få tag på en tjej? speciellt när man redan har en kille? (ska jag ha tjejsex ska killen ge mig de gröna kortet först)

• atypisk typfel

Nej, det har jag inte.

• Wild horses
    atypisk typfel skrev 2010-07-20 12:49:41 följande:
    Nej, det har jag inte.
    Ville bara ge en stående ovation för ditt nick, "atypisk typfel"! Helt klart en tjej med både hjärna och humor, det gillas! Something with a twist!Skrattande Och yes, har provat och tyckte det var både upphetsande, intressant och givande. Men lite av en tröskel att ta sig över ändå, säkert delvis pga samhällsnormer och annat. Tjejsex är ingenting jag söker aktivt, men visst kommer tankarna ibland och jag utesluter ingenting.
  • atypisk typfel
    Wild horses skrev 2010-07-29 12:22:43 följande:
    Ville bara ge en stående ovation för ditt nick, "atypisk typfel"! Helt klart en tjej med både hjärna och humor, det gillas! Something with a twist!Skrattande Och yes, har provat och tyckte det var både upphetsande, intressant och givande. Men lite av en tröskel att ta sig över ändå, säkert delvis pga samhällsnormer och annat. Tjejsex är ingenting jag söker aktivt, men visst kommer tankarna ibland och jag utesluter ingenting.
    Tackar för det. Cool
    transhumanist vegan transgender
Svar på tråden Har du haft sex med någon av samma kön?