• Clobberella

Ni som haft sex med samma kön...

Ni som har haft sex både med samma kön och det motsatta, föredrar ni något av det?
    Jag tycker man ofta hör att tjejer tycker att tjejsex är så otroligt bra, men jag måste säga att jag med min något begränsade erfarenhet fortfarande gillar killar mer.
    Möjligtvis är vissa tjejer trevligare att hångla med än vissa killar, men de individuella skillnaderna är bra mycket större än skillnaderna mellan könen.

Vad tycker ni?

• Svar på tråden Ni som haft sex med samma kön...
  • toppzen

Anonym (Biboy) skrev 2009-04-19 00:29:17 följande:

Mjukt är för mesar...
    Hmmmm inte när man är med en tjej, mjuk skön kvinnokropp.
    Men med en kille så vet du.
  • Anonym (Biboy)
    toppzen skrev 2009-04-19 00:31:03 följande:
    Anonym (Biboy) skrev 2009-04-19 00:29:17 följande: Hmmmm inte när man är med en tjej, mjuk skön kvinnokropp. Men med en kille så vet du.
    Min enda lesbiska bekanta är inte så 'mjuk och skön' utan mer butch...
  • Bebislängtan82

Jag har endast varit med killar och så ska det förbli med. Är inte alls nyfiken på något annat

Är 2010 vårt år
  • toppzen

Anonym (Biboy) skrev 2009-04-19 00:33:27 följande:

Min enda lesbiska bekanta är inte så 'mjuk och skön' utan mer butch...
    Hahah men jag vill ha mjuka sköna
  • Anonym (Biboy)
    toppzen skrev 2009-04-19 00:34:41 följande:
    Anonym (Biboy) skrev 2009-04-19 00:33:27 följande: Hahah men jag vill ha mjuka sköna
    Då säger jag till henne att sluta ringa dig?

• toppzen

Anonym (Biboy) skrev 2009-04-19 00:35:18 följande:

Då säger jag till henne att sluta ringa dig?
    Ja gör det. Men säg att om jag vill ha det lite hårdare nån gång så ringer ja.
  • Anonym (Biboy)
    toppzen skrev 2009-04-19 00:38:16 följande:
    Anonym (Biboy) skrev 2009-04-19 00:35:18 följande: Ja gör det. Men säg att om jag vill ha det lite hårdare nån gång så ringer ja.
    Im game too, jag kan ju ta med mig min bisex-kompis..
  • toppzen

Anonym (Biboy) skrev 2009-04-19 00:40:52 följande:

Im game too, jag kan ju ta med mig min bisex-kompis..
    fast då lär ju knappast min lust prioriteras *muttrar*
  • Anonym (Biboy)
    toppzen skrev 2009-04-19 00:51:40 följande:
    Anonym (Biboy) skrev 2009-04-19 00:40:52 följande: fast då lär ju knappast min lust prioriteras *muttrar*
    Jodå, vi har kollektivavtal!
  • toppzen

Anonym (Biboy) skrev 2009-04-19 00:57:54 följande:

Jodå, vi har kollektivavtal!
    Ja det är säkrast för er.
  • Airlee

Jag tycker fortfarande bäst om att vara med män. Kvinnor är vackra och härliga att röra vid men det går inte att jämföra, för min del.

• Anonym

För ett riktigt råknull föredrar jag en man, men för himlastormande sex för både kropp och själ så måste det vara en tjej! 

• Anonym

Jag är faktiskt rätt så kluven.

Jag har varit med två tjejer. Så det kanske inte är att jämföra mot ett 30-tal män.

Jag föredrar hångel, kyssar och smek med kvinnor.
    Föredrar att blir slickad av en tjej. Men föredrar att suga kuk framför att slicka fitta. Klarar inte av smaken och får kväljningar när jag slickar en annan tjej men så hatar jag ju fisk och skaldjur också

Älskar att bli riktigt hårt knullad av en man men med en kvinna är ju det svårt då jag inte är mycket för strapon och enbart fingrar eller dildo är inte samma sak som en riktigt grov och hård kuk.

Måste nog säga att när det kommer till ett rejält hårt och härligt knull så är det män jag föredrar.
    Är det enbart hångel, mys och kel som gäller så är kvinnor att föredra.

På det stora hela är jag inte så mycket för mys och kel mer än någon gång ibland så jag måste nästan säga att jag föredrar män framför kvinnor.

• Anonym

fisk och skaldjur?!
    Du ska nog prova fler tjejer :)

• Englavakt

Jag håller med inlägg #23 lite grann. Vill jag ha vilt sex med tuffa tag så föredrar jag helt klart en man, men vill jag ha otroliga orgasmer och verkligen njuta och ha det skönt så föredrar jag en kvinna. Har extremt lätt för orgasm tillsammans med kvinnor, men väldigt svårt tillsammans med män..
    Det är känslan av att känna den andra kvinnans klitoris pulsera som gör en själv så jäkla extremt kåt!

(_¸.?*♥ Theo 21/8 -05 ♥ Lewisia 12/2 -09 ♥*?.,_)
  • Trollet i skogen

Jag har varit med massa (!!) killar och bara två tjejer. Men jag föredrar tjejer. Det kan bli hur hårt som hellst med en tjej och jag har nog aldrig blivit knullad upp mot väggen så många gånger som av vin flickvän =)

Slicka är svårare än suga, jag tycker inte det luktar eller smakar fisk. Ofäscha underliv kan både män och kvinnor ha ibland!

Jag har haft väldigt bra sex med killar men jag har bara haft fantastiskt sex med en kvinna! Jag tror det handlar om känslor helt enkelt. Jag har varit attraherad av killarna, även känt mig förälskad, en kvart eller ett halvår. Sen har känslorna försvunnit. Med min flickvän har jag hela känslo-paketet och efter fyra år pirrar det fortfarande melan benen=)

Svar på tråden Ni som haft sex med samma kön...