• blomman1982

Pergotjejer, lite solskens historier .

Hej.
    Är en tjej på 26 år som har en endomitrios. Men min sitter på ett sånt ställe så att den inte skall kunna påverka en graviditet.
    Blev gravid 07 men fick tyvärr ma var i vecka 12 men bebisen hade dött i vecka 6.
    Nu har vi försökt ett tag igen men inget +.
    Efter en utredning där dem sett att det inte finns några fel på oss plus en äggstocksspolning så är vi på fullt g igen. Fick i går utskrivet pergo time som skall hjälpa oss. Vi skall försöka med dem i 3 månader, sedan blir det provrörs försök.
    Vill ha lite solskenshistiorier. Eller bara folk som vill prata av sig som jag.
    Längtar så mycket efter ett litet pyre.
    Skall till doktorn igen på tisdagoch då skall jag ha ätit tabletter i 5 dagar, för att se hur jag reagerar på dem. Sen skall vi dit igen vid ägglossningen så att dem med hjälp av ett rör kan skjuta upp de spermier som är riktigt bra från min man. Tydligen skall man lättare bli gravid då. Men får ju även prova hemma få egen hand så man inte helt går miste om det roliga :).
    Ursäkta det långa brevet , men hoppas det är någon som orkar svara.
    massa soliga kramar

• Svar på tråden Pergotjejer, lite solskens historier .
  • Love is everything

Häng med i Pergopinglorna! Där handlar ALLT om Pergotime och dess medföljande symtom, ångest, väntan, cd, ÄL, BIM osv. osv. osv..... Välkommen!

Svar på tråden Pergotjejer, lite solskens historier .