Vill du gifta dig?
Vill du gifta dig?
Vill du gifta dig?
jaaa visst Gärna de :D
En gång, aldrig igen! Extremt kul fest, och väldigt fint bröllop.....men vad tjänade det egentligen till...nada. Skild, som ni kanske förstår .
Nej.
Det är klart!! :)
Jag funderar på att köpa en riktigt tight brudklänning. Den dagen hon får på sig den så friar jag. Det vore väl romantiskt haha.
Ja, det är roligt att gifta sig. Jag är nu gift för tredje gången...
Japp Vi gifter oss den 13/6 nu i år
Såklart jag vill det ;)
Ett utav mina högsta önskningar..
Gärna på sommaren i en vacker grön park med blomdekorationer
eller i en äldre kyrka nära en älv.
Drömma går ju, det kostar inget , hahah.
Jag bryr mig inte så mycket faktiskt, har aldrig sett meningen med att gifta sig.. men har heller ingenting emot det.
Men min tjej vill det så hon får väl ta och ge mig en riktigt bra förklaring till varför vi borde göra det. ;)
Jag och min sambo har pratat om det. Men han tvekar lite, då vi är "för unga" (22 år). Och att vi bara har varit tillsammans i 1,5 år. Jag tycker att vi kan förlova oss, och gifta oss när vi har råd. Men som sagt, man ska ju vara 2 om det...
Jag har alltid varit väldigt anti mot att gifta mig. Alla mina släktingar, verkligen ALLA har skiljt sig och det gjorde att jag inte alls ville gifta mig. Trodde jag i alla fall. Tills min man gick ned på knä och friade, då var svaret självklart ja! Det måste till rätt person för att ändra en tanke
Ja, såklart vill jag det, någongång. :)
Men först förlovningen!
Jag gifter mig gärna 1 gång! =)
Ja tack men min sambo vill inte så jag förblir ogift.....